וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מתכננת: שני דגמי AirPods חדשים בשנה הבאה

בעוד השקת ה-AirPods Studio מתעכבת וצפויה להתקיים רק במהלך שנה הבאה, כעת דולפות שמועות על אוזניות חדשות שאפל צפויה להשיק בחודשים הקרובים. בין הדגמים: AirPods בסיסי בעיצוב חדש, ושדרוג ל-AirPods Pro

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

מוכנים ליורשים של האוזניות הפופולריות AirPods? לאחרונה צצו שמועות חדשות על תהליך הפיתוח של האוזניות הפופולריות, וכיצד הן גם ייראו, אבל נתחיל עם החדשות הרעות: ה-AirPods Studio, אוזניות הקשת המדוברות כל כך שצפויות לעלות מעל ל-600 דולר, צפויות להידחות בעקבות בעיות עיצוב, ואותן אנחנו צפויים לראות רק במהלך שנת 2021.

על פי הדיווחים של בלומברג, הגירסה הבסיסית ל-AirPods תעבור שינוי עיצוב משמעותי, כשהן ייראו דומות ל-AirPods Pro, אך ללא ביטול רעשים ועם חיי סוללה משופרים. דגם ה-Pro, לעומת זאת, יכלול עיצוב שונה לגמרי, עם גוף דק ועגול יותר. על פי הדיווחים, אפל כרגע נתקלת בקשיים בייצור, כשהעיצוב החדש צריך להתאים לאותה חומרה של ה-AirPods Pro, רק בגוף קטן יותר.

איירפודס פרו. אפל, אתר רשמי
הדגם הנוכחי של ה-AirPods Pro/אתר רשמי, אפל

ומה לגבי ה-AirPods Studio שיידחו שוב? על פי הדיווחים, נראה כי רצועת הראש הייתה מתוחה מדי במהלך הבדיקה. בדוח ציינו גם כי אפל חרגה לא מעט מהקונספט הראשוני, וסרט הראש להחלפה שתוכנן לא יהיה בגרסה הסופית. הרפידות עדיין יהיו ניתנות להחלפה, ועוד משטחי המגע בצד האוזניות הצטמצמו. עוד ציינו בדוח כי אפל צפויה להשיק HomePod נוסף, כשכיום היא מציעה שני דגמים: ב-99 דולר ו-299 דולר. על פי הדוח, אפל צפויה להשיק דגם נוסף במחיר של 199 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully