וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים בנטפליקס? יש לנו חדשות רעות

מייקי לוי

1.11.2020 / 8:37

משתמשי נטפליקס? ענקית הסטרימינג הודיעה כי תייקר את המחירים בארצות הברית, וזאת על רקע של גידול בהוצאות החברה על תכנים ושיפור הטכנולוגיות. מדובר בהתייקרות השנייה בשנתיים האחרונות, ולא מן הנמנע שהיא תגיע גם לישראל

נטפליקס/צילום מסך

בפעם השנייה מזה שנתיים: נטפליקס מעלה את המחירים למשתמשים בארצות הברית, כשהחבילה הסטנדרטית תעלה 14 דולר במקום 13 דולר בחודש, וחבילת הפרימיום תעלה 18 דולר במקום 16 דולר. משתמשים חדשים שירשמו מעתה לשירות הסטרימינג הפופולרי בעולם, יראו כבר את המחירים המעודכנים, בעוד שאצל משתמשים וותיקים המחירים יתעדכנו במהלך השבועות הקרובים.

גורמים בתעשייה צפו מזה זמן רב את העלאת המחירים הנוספת של נטפליקס, שכבר העלתה את המחיר בינואר 2019. לאחרונה גם נטפליקס ייקרה את המחיר של החבילה בקנדה. העלאה מגיעה דווקא בתקופה זו, שיש לאנשים יותר אפשרויות לבידור מאי פעם, בעיקר בארצות הברית. כך לדוגמה, כיום המשתמשים יכולים ליהנות מ-HBO מקס, דיסני פלוס, ואפילו שירותים אחרים ומשחקים כמו TikTok, יוטיוב, Twitch ופורטנייט.

העלאת המחירים מגיעה גם בזמן שבו נטפליקס משקיעה יותר בתכנים וטכנולוגיות. בכל שבע השנים האחרונות, נטפליקס הגדילה את תקציב התוכן שכיום מוערך ב-18.5 מיליארד דולר. התחרות המוגברת שהחלה בשנה האחרונה, משמעותה גם כי נטפליקס תצטרך להבטיח שיש בידה גם תוכן איכותי וגם תוכן רב, ותוך כדי לשפר את הטכנולוגיות. כך שברור כי העלאת המחיר הגיעה מהדרישה הזאת, ולא מן הנמנע כי נראה את אותה העלאה במחיר גם בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully