וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המשקפיים Oakley נכנסת לעולם הגיימינג

מותג משקפי הספורט הבינלאומי "Oakley", נכנס לראשונה לתחום הגיימינג. החברה משיקה עדשות ייחודיות למשחקי מחשב עם סינון אור כחול ומכריזה על שיתופי פעולה בתחום הגיימינג

משקפי גיימינג. יח״צ,
מפחיתות אור כחול שנפלט ממסכי המחשב והסמארטפונים/יח״צ

מותג משקפי הספורט "אוקלי" נכנס לראשונה לתחום הגיימינג וזאת כחלק מאסטרטגיית המותג לגשר בין ספורט מסורתי לדיגיטלי. למעשה, החברה משיקה את עדשות הגיימינג מסוג oakley prizm שהינם עדשות מרשם אותנטיות לביצועים משופרים ומותאמות לגיימינג, כשהן מסננות אור כחול. העדשות תוכננו במטרה לשפר את הניגודיות החזותית ולספק ראייה חדה, ללא קשר לגודל המסך או למרחקו מהעין. טכנולוגיה חדשה זו נתמכת באוסף של מסגרות ייחודיות לאוקלי אשר מתאימות לשימוש באוזניות לזמן ממושך, יש לכך חשיבות מיוחדת בקרב קהילת הגיימרים.

טכנולוגיית עדשות המשחק Oakley Prizm עוצבה כדי לסייע בשיפור הניגודיות החזותית, הכוללת טכנולוגיית סינון אור כחול בלעדית שנועדה להפחית 40% מהאור הכחול בטווח 380-500 ננומטר כדי לסייע בהגנה מפני מקורות טבעיים ומלאכותיים בכל מקום: בבית , בחוץ (קרני שמש) ואפילו במכונית.

"האתגר ביצירת עדשה בטכנולוגיית סינון אור כחול הוא בכך שהיא יכולה לגרום לעדשה בעלת מראה צהוב מורגש. עדשות רבות בשוק ללא הגוון צהוב אינן חוסמות כמויות משמעותיות של אור כחול. באוקלי הצליחו להתמודד עם אתגר זה וליצור עדשה שלא דומה לשום דבר אחר בשוק. כמותג מוביל אנחנו שמחים להמשיך ולהתרחב בתחום המשחקים והגיימינג. ההשקה של Prizm ™ Gaming היא המשך ישיר לחיבור שלנו בין הספורט הפיזי לדיגיטלי. אנחנו שמחים לצייד גיימרים בכל מקום בציוד המתקדם ביותר על מנת להעלות את המשחק והסגנון שלהם לשלב הבא", אמר בן גוס, מנהל השיווק העולמי של אוקלי.

בנוסף לטכנולוגיה החדשנית והסגרות החדשות, החברה החלה לשלב את כל הפורטפוליו של Oakley שמש, בעולם המשחקים כדי ליצור מודעות למותג גם בתחום הגיימינג. בין שיתופי הפעולה ניתן למצוא את: MotoGP E-Sports-1 משחק הווידיאו הרשמי של MotoGP הוא שלב הטורניר העולמי המתקיים באותם מסלולים של אליפות האופנועים. המותג אוקלי הופך לשותף רשמי בטורניר ויורכב על פניהם של 4 רוכבים אלקטרוניים שיתמודדו בסיבובים האחרונים. EA Madden-2 אוקלי ממנף את השותפות עם NFL על ידי הצגת מגן של Oakley Prizm בתוך משחק הווידאו הרשמי של NFL: Madden 2021:

את עדשות Oakley Prizm ניתן יהיה לרכוש בחנויות האופטיקה הפרטיות ברחבי הארץ במחיר מומלץ לצרכן של 1,900 ש"ח לעדשת סינגל וויז'ן ו-3,200 ש"ח לעדשות מולטיפוקל.

  • עוד באותו נושא:
  • משקפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully