וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד דבר אחד": אפל שולחת הזמנה לאירוע מסתורי

אחרי שאפל הרעידה את עולם השבבים והודיעה כי תזנח את שבבי אינטל במחשבי החברה לטובת מעבדים מתוצרת עצמאית, נראה כי השנה אנחנו נראה את הדגמים הראשונים שיגיעו עם המעבדים החדשים. אפל שולחת הזמנות לאירוע מסתורי שמסתמן כאירוע השקת מחשבים ניידים

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

מוקדם יותר השנה אפל זעזעה את עולם השבבים, כשהודיעה כי היא עוברת ממעבדי אינטל למעבדים שתייצר בעצמה, מבוססים ארכיטקטורת ARM (בדומה לסמארטפונים וטאבלטים). המעבר יושלם בתוך שנתיים, אך אנחנו כבר צפויים לראות מחשב ראשון מבוסס השבבים של אפל עוד השנה. כעת אפל שלחה הזמנות לאירוע חדש ב-10 בנובמבר תחת הכותרת "עוד דבר אחד", כשהשמועה העיקרית היא כי אפל תכריז על מחשבי מק חדשים מבוססי השבבים שלה.

הזמנה לאירוע של אפל. צילום מסך, צילום מסך
״עוד דבר אחד״: אפל שולחת הזמנה לאירוע מסתורי/צילום מסך, צילום מסך

על פי השמועות, אפל צפויה להכריז על מחשבים ניידים חדשים: מקבוק אייר 13 אינץ', מקבוק פרו 13 ו-16 אינץ' כשכולם מבוססי השבבים. למעט החלפת המעבדים, נראה כי לא צפויים שינויי עיצוב למחשבים החדשים. המחשבים החדשים של אפל יגיעו עם מעבדי A14 שנמצאים בתוך האייפונים והאייפד Air והם צפויים להביא צריכת סוללה נמוכה משמעותית מהמעבדים של אינטל שנמצאים כיום במחשבים.

עוד בוואלה!

דעה: חמשת תרחישי הסייבר שעלולים לשנות את הבחירות בארה"ב

לכתבה המלאה

כאמור, האירוע יתקיים ב-10 בנובמבר וזו הפתעה של ממש. אפל הודיעה כי עוד השנה נראה מחשבים מבוססים המעבדים שלה, ואף השיקה גרסת מפתחים למחשב מק מיני שעל פי תגובות ברשת, זכה לשבחים מקצה לקצה. האירוע של ענקית הטכנולוגיה יתקיים בעוד שבוע של ממש, והוא למעשה יהיה האירוע האחרון שאפל מקיימת השנה האירועים הבאים צפויים להתמקד באייפדים, ואולי גם נראה השקה של מק מיני ואפילו iMac מבוססי המעבדים החדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully