וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה: הפיצ'ר החדש של ווטסאפ יושק בימים הקרובים

אפליקציית המסרים ווטסאפ תופסת לא מעט מקום מנפח הסמארטפון, ועבור צרכנים בעלי סמארטפון עם נפח אחסון קטן, מדובר בבעיה של ממש. כעת, ווטסאפ משיקה את תפריט ניהול האחסון שיאפשר לנהל בצורה נוחה את כל הקבצים, לרבות סרטונים ומסמכים

אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ מאפשרת לשתף קבצים כמו מסמכים, תמונות, סרטונים ועוד. אך כעת, בווטסאפ עושים סוף סוף סדר ומאפשרים למשתמשים לנקות את שטח האיחסון ישירות מתוך האפליקציה והפעם בצורה נוחה יותר. עד כה הפונקציה הייתה זמינה על ידי כניסה להאפליקציה, הגדרות, אחסון ודאטה, ניהול אחסון.

אך כעת החברה החליטה לשנות את הממשק לניהול האחסון, בצורה כזאת שהוא יעזור לסנן את הקבצים שתופסים הכי הרבה מקום, עד לקבצים הזניחים יותר. עוד בממשק הקודם לא ניתן היה לראות איזה תכנים המשתמשים מוחקים, וכך לדוגמה למחוק את ספריית הגלריה לחלוטין, ואילו כעת המשתמשים יוכלו לצפות בתוכן בטרם מחיקתו מהגלריה.

ניהול שטח איחסון בווטסאפ. יח״צ,
הפיצ׳ר החדש יאפשר ניהול שטח האחסון בצורה נוחה יותר/יח״צ

הפיצ'ר החדש יחלק את הקבצים לשתי תיקיות: קבצים שמעל 5 מגה-בייט, וקבצים שהועברו מספר רב של פעמים. ווטסאפ תתריע כששטח האחסון בסמארטפון עומד להיגמר, ותציע למחוק חלק מהקבצים. משתמשי אייפון עם נפחים קטנים של 32 או 64 גיגה, נתקלים מעת לעת בבעיה ששטח האחסון אוזל, כשחלק ניכר ממנו בעקבות ווטסאפ. מדובר בבשורה שכן ניהול שטח האחסון וניצול הזיכרון של ווטסאפ הולך להיות פשוט מתמיד.

העדכון צפוי להגיע לכלל המשתמשים במהלך השבוע הקרוב, והוא ישוחרר בהדרגה למשתמשי האייפון והאנדרואיד. היו סבלנים והעדכון החדש יגיע גם אליכם.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully