וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי טלגרם: ווטסאפ משיקה הודעות נעלמות

משתמשי ווטסאפ, יש לנו בשורה: פלטפורמת המסרים הפופולרית בעולם הודיעה על עדכון לאפליקציה שיאפשר לשלוח "הודעות נעלמות" בדומה לטלגרם. עם זאת, נראה כי הפיצ'ר הוא לא בדיוק מה שאתם חושבים

רוגלה בווטסאפ/צילום: צ'ק פויינט

שנים אחרי שטלגרם השיקה את הפיצ'ר של הודעות נעלמות, כעת פייסבוק מודיעה רשמית: ווטסאפ תזכה לעדכון שיאפשר שליחת הודעות נעלמות אחרי 7 ימים. "אנחנו מתחילים עם תקופה של 7 ימים כי אנחנו חושבים שמצד אחד, זה מאפשר להיות רגועים שההודעה תימחק אחרי שבוע, מצד שני, זה משאיר מספיק זמן כדי לא לשכוח דברים פרקטיים; למשל, רשימת הקניות או כתובת החנות שקיבלתם תהיה שם כשאתם זקוקים לה, ואז תיעלם כשכבר לא תהיה רלוונטית יותר", כתבו בפייסבוק.


כאמור, עם הפעלת פונקציית ההודעות הנעלמות, ההודעות חדשות שנשלחות בצ'אט ייעלמו לאחר 7 ימים, מה שלטענת פייסבוק, יעניק הרגשה "קלילה ופרטית יותר". בצ'אט פרטי ניתן יהיה להפעיל או לכבות את הפונקציה, בעוד שבקבוצה המנהל יוכל לשלוט האם הצ'אט יתנהל ככזה שנמחק אחרי שבוע או שלא. "המטרה שלנו היא לגרום לשיחות בוואטסאפ להרגיש כמה שיותר קרובות לשיחות פנים אל פנים. לכן, אנו שמחים להציג היום את האפשרות להשתמש בהודעות נעלמות, שיהיו זמינות לכולם כבר החודש", הוסיפו בווטסאפ.

ווטסאפ. ShutterStock
טוב, ייקח קצת יותר זמן להעלים הודעות/ShutterStock

יש לציין כי בדומה לפיצ'רים אחרים כמו מחיקת הודעות, כדי "ליהנות" מהפונקציה החדשה, המשתמשים יצטרכו להוריד את העדכון האחרון, אחרת ההודעות יעלמו רק מחשבון הווטסאפ שעדכן לגרסה החדשה, ואילו הודעות שהוגדרו כ"נעלמות" אחרי 7 ימים לא ימחקו מהחשבון של משתמשים בגרסה הישנה. בווטסאפ מסרו כי הגרסה החדשה תהיה זמינה לכולם כבר החודש, וניתן להניח שנראה אותה כבר בימים הקרובים, משוחררת בהדרגה למשתמשי האייפון והאנדרואיד בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully