וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 100 אימוג'ים חדשים: גרסת iOS 14.2 שוחררה לאייפון

אבי דוד, The Verifier

6.11.2020 / 8:59

משתמשי אייפון? אפל שחררה את גרסת iOS 14.2 שכוללת מספר פיצ'רים כמו אפשרות לזהות שירים דרך "שאזם" באופן מובנה, ומעל ל-100 אימוג'ים חדשים. כל הפרטים על הגרסה החדשה לאייפון

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

חברת אפל (Apple) שחררה את עדכוני מערכות ההפעלה ה-iOS 14.2, iPadOS 14.2, ו-tvOS 14.2. כאשר העדכונים זמינים להורדה כ-OTA לאייפון, אייפד ולאפל טיוי 4 ומעלה. מלבד העדכונים הנ"ל, מוציאה אפל עדכון iOS 12.4.9 למכשירי אייפון ואייפד ישנים שלא נתמכים עם מספר תיקונים.

עדכון מערכת ההפעלה ה-iOS 14.2\iPadOS 14.2 מביא עימו מספר חידושים למשתמשי האייפון והאייפד. אפל מעדכנת את מקלדת האימוג'ים ומוסיפה למעלה מ-100 אימוג'ים חדשים. כאשר 66 אימוג'ים חדשים מתווספים לרשימה כמעט בלתי נגמרת של אימוג'ים. מלבד 66 אימוג'ים חדשים, אפל מעדכנת את צבע העור באימוג'ים קיימים עם למעלה מ-55 אימוג'ים חדשים על מנת שניתן יהיה לקבוע צבע עור שונה.

ios 14.2. יח״צ,
תכירו: מעל 100 אימוג׳ים חדשים/יח״צ

מלבד האימוג'ים החדשים, אפל מעדכנת את הרקעים ומוסיפה שישה רקעים חדשים אשר כולם מותאמים למצב בין מצב בהיר, למצב כהה (Dark Mode). הוספת רקעים חדשים עם השקת עדכון ה-iOS 14.2 הוא מעט צעד מפתיע מצד אפל. כאשר זאת לא הוסיפה רקעים חדשים לעדכון ה-iOS 14 ששוחרר בחודש ספטמבר האחרון.

אוהבים את שאזם (Shazam)? כעת ניתן להוסיף את כפתור השאזם ישירות למרכז הבקרה ולחפש שיר מבלי הצורך לפתוח את האפליקציה או להמתין לסירי שתקשיב לשיר ברקע. על מנת להוסיף את שאזם למרכז הבקרה, יש להיכנס להגדרות - מרכז הבקרה ולהוסיף את שאזם לרשימה.

עוד אפל מעדכנת את נראות נגן המוזיקה האפל מיוזיק בעת נעילת המסך. כעת, ניתן לראות היסטוריה של השירים האחרונים שהושמעו וללחוץ עליהם לשמיעה חוזרת, הנגן עצמו גדול יותר ומציע אפשרויות חדשות. למי שמכם שאוהב מוזיקה ורשום למנוי האפל מיוזיק יהנה מהאפשרות החדשה שהתווספה ב-iOS 14.2.

עדכון ה-iOS 14.2 מביא עימו תמיכה מלאה לסדרת מכשירי האייפון 12 שכולל תמיכה ל-2 מוצרים חדשים שעוד לא זמינים לרכישה, כמו: כיסוי העור שמטעין את המכשיר והצמד הטענה ה-MagSafe שמטעין את האייפון ושעון האפל ווטש באותו הזמן. המוצרים החדשים צפויים לצאת במהלך 2021 ולצערנו לא זמינים כעת לרכישה, אבל הם אכן מקבלים תמיכה במערכת ההפעלה, כך שמדובר בצעד מעודד.

ios 14.2. יח״צ,
נגן המוזיקה החדש/יח״צ

רגע לפני השקת הרמקול החכם ה-HomePod Mini, אפל מוסיפה תמיכה מלאה ברמקול בעדכון ה-iOS 14.2 שכעת כולל גם את פיצ'ר האינטרקום, אשר מאפשר לשלוח הודעות קוליות לרמקול אחר בבית, לשלוח פקודות מהרמקול בחיפוש בסירי ישירות לרכב עם CarPlay ועוד.

מלבד החידושים שהוסיפה אפל לעדכון מערכת ההפעלה ה-iOS 14.2, אפל מוסיפה מספר עדכונים ושיפורים למערכת ההפעלה. החל מטיפול הווידג'טים שלא מציגים את המידע נכון, ועד לתיקון זלילת הסוללה. תיקוני באגים נוספים כמובן התווספו.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Verifier

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully