וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טראמפ: בכלל לא רציתי להיות נשיא": הרשת מגיבה לזכיית ג'ו ביידן

הרשת החלה לסעור שנודע כי מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, ג'ו ביידן, ניצח את הנשיא דונלד טראמפ במרוץ לנשיאות. עוד מי שלא הצליח להיות אדיש הוא לברון ג'יימס שהציוץ שלו הפך לויראלי בתוך דקות

בווידאו: ביידן נואם בדלאוור לקראת ההכרז על ניצחונו/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, ג'ו ביידן, ניצח את הנשיא דונלד טראמפ במרוץ לנשיאות - כך הכריזו הערב (שבת) כלי התקשורת במדינה. לפי הדיווחים, ביידן ניצח את טראמפ במדינת פנסילבניה, המעניקה 20 אלקטורים, ובכך חצה את רף 270 האלקטורים הנחוצים לניצחון בבחירות.

לאחר ההודעה בדבר ניצחונו, ביידן בירך על הזכייה: "אמריקה, לכבוד הוא לי שבחרתם בי להנהיג את המדינה הנהדרת שלנו. העבודה שלפנינו תהיה קשה, אבל אני מבטיח לכם: אני אהיה נשיא של כל האמריקנים - בין אם הצבעת בשבילי ובין אם לא. אני אשמור על האמון שנתתם בי".

במקביל להכרזת הרשתות, טראמפ ממשיך במאבקיו המשפטיים בניסיון לערער על ניצחונו של ביידן במדינות המפתח, שספירת הקולות בהן נמשכת מאז סגירת הקלפיות בלילה שבין שלישי לרביעי. לאחר הדיווחים בכלי התקשורת, טראמפ אמר כי הבחירות רחוקות מלהסתיים, ותקף: "ביידן ממהר להתהדר בניצחונו באופן מוטעה". הוא צפוי להיות הנשיא המכהן הראשון שמפסיד מאז ג'ורג' בוש האב ב-1992.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully