וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב גם בישראל? הניסוי המעניין של נטפליקס

נטפליקס דואגת תמיד להתגאות באפשרות לעשות "בינג'", כלומר לצפות בסדרות וסרטים מהפרק הראשון ועד הפרק האחרון - ברצף, פונקציה שהטלוויזיה הליניארית לא מאפשרת לצופים. עם זאת, כעת ענקית הסטרימינג האמריקנית יוצאת בניסוי חדש ומעניין בצרפת

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

הטלוויזיה הליניארית עדיין רלוונטית? נטפליקס בודקת בימים אלו ערוץ תוכן ליניארי (שידורים בזמן אמת) של ערוץ בצרפת, כך דווח. הערוץ המכונה "Netflix Direct" יהיה זמין למנויי נטפליקס, ויספק תכנים מספריית הסטרימינג הקיימת בפורמט ליניארי, בדומה לערוצי טלוויזיה קיימים. "אולי אתה לא במצב להחליט, או שאתה חדש ומוצא את דרכך, או שאתה פשוט רוצה להיות מופתע", אמרו בנטפליקס כשהצהירו על השירות החדש. בנטפליקס בחרו להשיק את השירות בצרפת מכיוון שהטלוויזיה המסרותית פופולארית במיוחד, ושם מעדיפים את חווית "להישען אחורה ולצפות".

השירות החדש הושק בחלקים נבחרים בצרפת ובחודש הבא יתרחב לחלקים נוספים. על פי Variety שדיווח על הניסוי החדש, לנטפליקס יש כ-9 מיליון מנויים בצרפת. בנטפליקס ניסו לחפש אלטרנטיבות לשירות, בדמות כפתור ה"רנדומלי", שבלחיצה עליו הוא ינגן את אחד מהתכנים שזמינים בספריה. עם Netflix Direct, הצופים יוכלו לצפות בתוכניות מתוך הספרייה, תוך כדי שהן משודרות בצורה ליניארית.

בשני הרבעונים הראשונים של שנת 2020, ענקית הסטרימינג האמריקנית, הגדילה את מספר מנוייה בכ-26 מיליון מנויים נוספים. מדובר במספר הזהה לכל מספר המנויים שהצטרפו בשנת 2019, אך לצד הדיווחים על כך שנטפליקס הגדילה את מספר מנוייה, עלו גם הדיווחים על משתמשים שביטלו את השירות בעקבות טענות חוזרות כי אין מספיק תכנים איכותיים. הניסוי החדש של נטפליקס מסמן כי החברה התפנתה להתאים את השירות למשתמשים המקומיים בכל מדינה ומדינה, כשצרפת הינה הראשונה שזוכה לעדכון החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully