וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Zoom מתעדכנת: מוסיפה כתוביות של השיחות בזמן אמת

משתמשים בפלטפורמת שיחות הוידאו של Zoom? מעתה החברה הודיעה על עדכון חדש שיאפשר תוספת של "כתוביות בזמן אמת" לשיחה. בשלב זה השירות זמין רק בשפה האנגלית ויהיה זמין עבור משתמשי מנויי גרסת ה-Pro שבתשלום

משתמשים ב-Zoom? החברה האמריקנית עם עדכון חשוב שיאפשר להנגיש את העבודה מרחוק לכל עובד ועובד, ללא קשר למיקומו, תפקידו או מוגבלתו הפיזית. החברה הוסיפה היום (ראשון) כתוביות של השיחות המתנהלות בזום בזמן אמת. עוד השירות גם יקל על עובדים שאנגלית אינה שפת האם שלהם, או עבור עובדים שחווים מדי פעם "ירידה בקשב" ועל תלמידים וסטודנטים שיוכלו לבדוק ולאמת נתונים ולחזור לשיחות שניהלו.

השירות זמין לכל באמצעות המפתחת, חברת Otter.ai המתמחה בתחום ה-Speech-to-Text. בשלב זה השירות תומך בכתוביות באנגלית בלבד, אך החברה המפתחת טוענת כי הוא מסוגל להבחין בין הגיות שונות של האנגלית המדוברת, כולל פענוח של אנגלית בריטית, אנגלית במבטא דרום אמריקני, אנגלית במבטא סיני, סקוטי ומגוון מבטאים אירופיים. בסיום השיחה ניתן אף להדפיס או לשמור תעתיק מלא של השיחה לטובת תיעוד. האלגוריתם החכם של Otter.ai מאפשר להבחין בין קולות הדוברים ולכלול את שמם בתעתיק הכתוב ולדברי החברה, הוא גם ממשיך ללמוד מילים חדשות כל הזמן לטובת שיפור הדיוק.

כתוביות ׳חיות׳ ב-zoom. יח״צ,
מעכשיו: כתוביות חיות ב-Zoom/יח״צ

שירות הכתוביות ה'חיות' זמין לכל לקוחות Otter.ai הנמצאים במסגרת מסלול ה"עסקים" המצויידים ב-Zoom Pro. משמע, המשתמשים במנוי החינמי לא יוכלו ליהנות מהעדכון החדש, אך זו בהחלט בשורה שעשויה לעזור לחברות ההיי-טק ואפילו מוסדות לימודיים בישראל ובעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • zoom

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully