וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לצפות בפרקים קודמים של תכני "קשת ו-"רשת" ב-yes פלוס? תתחילו לשלם

צחי הופמן, The gadget reviews

9.11.2020 / 7:43

רוצים לצפות בפרקים קודמים של סדרות מקשת ורשת ב-yes פלוס?תתרגלו לשלם 6.90 ש"ח עבור התענוג. לקוחות השירות המוזל של yes - סטינג TV ימשיכו לקבל את התוכן בחינם

עריכת וידאו:ניר חן

שירות הטלוויזיה האינטרנטי של yes פלוס חוגג שנה, אבל לקוחות השירות יגלו שבחודש האחרון התווספה אופציה קצת פחות חגיגית - תשלום על צפייה בתכנים מערוצים קשת ורשת. למשל, בתוכניות "הזמר במסכה" או "נבסו" תשלמו 6.90 שקל על כל פרק דרך ה-VOD עבור השכרה ל-48 שעות, כאשר דרך שירות קאץ' אפ המציע צפייה של שבוע אחורה, הצפייה עדיין בחינם. מדובר בפרקים קודמים של הסדרות ולא בפרק האחרון.

אפשרות התשלום קיימת רק דרך סטרימר האנדרואיד TV של yes פלוס, כאשר לקוחות החברה המחזיקים אפל TV, לא יכולים לשלם על התוכן הזה, אפילו אם הם מאוד רוצים (בגלל מגבלה של אפל ולא של yes).

חשוב לציין ש-yes תמיד גבתה תשלום על ספריית ה-VOD של קשת ורשת בשירות הלווייני שלה (בדומה להוט), אבל היא כן מספקת אותו בחינם בשירות המוזל שלה סטינג TV. מהלך קצת מוזר, כי בעצם סטינג TV אמור להציע פחות הטבות ולא יותר. כמו כן, גם סלקום TV וגם פרטנר TV מציעות את אותו תוכן בחינם בשירותי הטלוויזיה שלהן.

יס פלוס מסך. יח״צ, אתר רשמי
רוצים לצפות בתכני ״קשת״ ו-״רשת״ ב-VOD? תתחילו לשלם/אתר רשמי, יח״צ

על פי גורם בכיר בתעשייה, "חברות הטלוויזיה הפועלות על גבי האינטרנט (OTT) משלמות סכומי כסף מכובדים על כל התכנים שהן רוכשות מרשת וקשת, בעוד שחברות הלוויין והכבלים לא משלמות על הערוצים, אלא רק על תכני ה-VOD, כך שיש להן תמריץ לגבות תשלום על צפייה ב-VOD מהלקוחות שלהן. מדובר בהכנסה שיכולה להגיע לעשרות מיליונים שקלי בשנה".

מחברת yes נמסר בתגובה: "התכנים המדוברים זמינים לצפייה ללא תשלום בשירות הקאץ אפ, לפני למעלה מחודש פתחנו ביס פלוס את האפשרות למי שמעוניין לרכוש גם תוכן נקודתי בתשלום כמו ללקוחות הלוויין".

  • עוד באותו נושא:
  • יס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully