וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו להתראות: גוגל מפסיקה את הגיבוי החינמי באפליקציית התמונות

אלדד מטמון, The Verifier

12.11.2020 / 11:09

יש לכם אנדרואיד ואתם משתמשים בשירות הגיבוי החינמי של גוגל? בקרוב החגיגה תגמר. גוגל הודיעה כי השירות צפוי לעלות כסף, והשיקה אתר שיאפשר לכם לבדוק מתי תצטרכו לעבור לתוכנית בתשלום או לחילופין לגבות את התכנים במחשב לפני שהם ימחקו

שירות הטיולים החדש של גוגל/עריכת וידאו:ניר חן

גוגל (Google) מודיעה על הפסקת אחד השירותים השימושיים ביותר עבור המשתמשים - גיבוי התמונות במכשיר בחינם דרך אפליקציית התמונות. על פי נתוני החברה, בכל שבוע מועלים כ-28 מיליארד תמונות וסרטונים דרך אפליקציית ה'תמונות' של גוגל, כאשר כרגע מאוחסנים בשרתיה כ-4 טריליון קבצים. על פי גוגל, כדי להמשיך ולאפשר לה "לארח" יותר קבצים בעתיד, היא משנה את מדיניות הגיבוי והשימוש בנפח האיחסון שלה.

גוגל מעדכנת בבלוג החברה ובחשבון הטוויטר שלה כי התקופה בה הציעה למשתמשים את האפשרות לגבות תמונות וסרטוני וידאו באיכות גבוהה בחינם מגיעה לסיומה. השינוי במדיניות ייכנס לתוקף החל מחודש יוני 2021, כאשר כל קובץ שיועלה לאחר מכן, ינצל את נפח האיחסון בסיסי של 15 ג'יגה בייט בענן ה-Drive.

גוגל תמונות. יח״צ,
גוגל מעדכנת: הגיבוי ללא הגבלה בחינם נגמר/יח״צ

לצד הפסקת השירות החינמי, גוגל תציע בהמשך שירות לניהול התמונות שיאפשר לכם לנהל בצורה חכמה יותר את נפח האיחסון שלכם ולמחוק תמונות וקבצים לא רלוונטיים שיעזרו לכם לגבות קצת יותר. בנוסף, גוגל מאפשרת לכם לברר כמה "זמן" של תמונות וחוויות נותר לכם לגבות, על בסיס תדירות העלאת התמונות שלכם, הכמות, והצפי שלהם לשנים הבאות. לחצו כאן כדי לראות כמה זמן נותר לכם.

כאמור, הצעד מגיע מהכיוון הכלכלי. גוגל מבינה שמודל האיחסון החינמי הוא לא רווחי עבורה וכעת מובילה את המשתמשים לרכישת נפחי איחסון נוספים. למרות הצעד הפתאומי שעשוי לאכזב לא מעט משתמשים, עלויות האיחסון הנוספות שמציעה החברה הן די נמוכות לנפחים הקטנים, ונעות בין 80 שקלים בשנה ל-100 ג"ב ועד 585 שקלים לחודש ל-30 טרה בייט.

מכשירי פיקסל ימשיכו לקבל את הזכות לגבות תמונות וסרטונים בחינם גם אחרי יוני 2021.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully