וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרגים את חוויית הצפייה: הטלוויזיה המושלמת לסלון שלכם

בשיתוף סמסונג

29.11.2020 / 10:17

נובמבר, חודש הקניות אונליין, כבר כאן וזה בדיוק הרגע לטלוויזיה חדשה. סמסונג מציעה מגוון רחב של אפשרויות, עם סדרת מסכי ה-QLED המרהיבים ואינטגרציה חסרת תקדים עם הבית החכם. הנה כל מה שאתם שחייבים לדעת

כמעט כולנו בילינו בשנה האחרונה הרבה יותר זמן בבית ממה שהתרגלנו אליו. לכן, אם עוד לא עשיתם זאת, הגיע הזמן להפסיק להתפשר על אחד הדברים שעובדים הכי הרבה שעות בבית שלכם, אולי חוץ מהמזגן - הטלוויזיה.

בזמן הסגר הפכה הטלוויזיה לחשובה מתמיד ולפעמים נדמה שהיא פשוט פועלת ללא הפסקה, כך שחוויית הצפייה היא משמעותית במיוחד. איך דואגים לחוויית הצפייה הזו? זה בדיוק הזמן להשקיע במסך איכותי, שישרת אתכם נאמנה וישדרג לכם את החיים בבית. הדור הבא של טלוויזיות ה-QLED יוצר חוויית צפייה מקיפה וסוחפת, עם יכולות חיבור וקישוריות מתקדמות ואם הדור הקודם זכה לשבחים רבים, נראה כי הדור החדש לקח את כל היתרונות הללו וקידם אותם עוד יותר.

בתקופת הסגר, הבינו הישראלים במיוחד את חשיבותה של טלוויזיה איכותית בבית: 22% מהרוכשים בתקופה זו קנו טלוויזיות פרימיום ואילו 18% נוספים מסרו כי ישנה סבירות גבוהה שיקנו טלוויזיה כזו בקרוב, כך על פי נתוני מחקר של רושניק, בית למחקרי שווקים. ומי מובילה את השוק הישראלי בתחום טלוויזיות הפרימיום? חברת סמסונג, שהפכה למובילה ומועדפת עבור הקהל המקומי בזכות מותג ה-QLED. גם הישראלים מבינים שסמסונג משדרת יוקרה, אמינות גבוהה ואיכות תמונה, כשהיא שומרת על עליונות טכנולוגית שנה אחר שנה. עכשיו, הגיע גם הזמן שלכם להתקדם לטלוויזיה של סמסונג, וליהנות ממבצעים משתלמים במיוחד.

סדרת מסכי ה-QLED של סמסונג שהושקה השנה מאפשרת צפייה ייחודיות ועוצרת נשימה, ואינטגרציה חסרת תקדים עם הבית החכם: היא כוללת טכנולוגיות בינה מלאכותיות לשיפור האודיו והווידיאו, ומבוססת על מערכת ההפעלה Tizen, המאפשרת להפעיל את שירותי הטלוויזיה הפופולריים NextTV, פרטנר TV, Sting TV, האפליקציה המלאה של הוט (Hot Smart), אפליקציית תקצירים של ONE וכמובן - נטפליקס ויוטיוב. ניתן גם לשקף את הסמארטפון בלחיצת כפתור, ולהציג את כל התכנים והתמונות, בלי כבלים או התעסקות מיותרת: בטלוויזיה קיים פיצ'ר מיוחד לשיקוף המסך "בנגיעה" - הקשה קלה עם הטלפון על המסך תייצר עבורכם את כל ההתממשקות בין שני המכשירים. אופציה נוספת היא "שיקוף מסך הפוך" - מהטלוויזיה אל הטלפון, של וידיאו/אודיו, או של אודיו בלבד למי שרוצה להשתמש באוזניות של הסמארטפון.

אבל מה הסוד האמיתי של הטלוויזיה הפופולרית בישראל? הסדרה החדשה משתמשת בטכנולוגיית Quantum Dot, שיודעת לבטא 100% צבעים אמיתיים. מאחורי הטכנולוגיה הזו נמצא מעבד הבינה המלאכותית המשופר AI Quantum Processor 4K, שמשדרג את התצוגה כדי ליצור חוויה מותאמת לתוכן המוצג. המסכים בסדרה החדשה מנתחים כל אזור בצפייה, סצנה אחר סצנה ושולטים בתאורה הישירה המלאה בכל אזור, בדיוק כפי שהבמאי התכוון. התוצאה? גווני שחור עמוקים יותר, פחות סנוור ולבסוף, עומק עשיר יותר של הפרטים.

QLED-8K-Q950TS1 טלוויזיה סמסונג. סמסונג, אתר רשמי
QLED-8K של סמסונג/אתר רשמי, סמסונג

תתכוננו לעתיד: צפייה ב-8K

סמסונג, בתור מובילה טכנולוגית, השיקה את טלוויזיות ה-8K בישראל, כשהן משולבות מעבד הדור הבא של סדרת הדגל. למעשה, כל תוכן ב-4K יכול לקבל שדרוג ל-8K הודות למעבד הבינה המלאכותית החכם. מדובר בטלוויזיה הראשונה בעולם שמציעה סאונד היקפי, רזולוציית 8K ומארז דקיק ומרשים. לטלוויזיה יש יחס מסך לגוף של כמעט 99 אחוז, הגדול ביותר שיש כיום בשוק. בשילוב עם הפאנל השחור והאלגנטי, ניתן לתלות את המסך השטוח לחלוטין על הקיר או ליצור מראה מרהיב, כשהוא מוצב על שידה או על מזנון טלוויזיה.

אין ספק כי סמסונג מספקת את חוויית הצפייה הטובה ביותר כיום לצרכנים, הודות לטכנולוגיית ה-QLED ולטכנולוגיות אחרות. לצד זה, היא גם מאפשרת לצרכנים בחירה מתוך מגוון מסכים רחב במיוחד, בין אם זה מסך עמיד בפני מים ואבק או מסכי ה-Serif, The Sero או The Frame, שמתאימים למי שמחפש מסך ייחודי שמסוגל להסתובב על צירו ממצב אופקי לאנכי, או מסך שנראה כמו תמונה על הקיר. סמסונג מציעה גם את מסכי ה-Crystal UHD, הכוללים עיצוב ללא מסגרת, כך שהטלוויזיה נטמעת בקיר. סמסונג הכניסה לטלוויזיות הללו, גם בסדרת הכניסה של ה-4K, פיצ'רים מתקדמים ואף עושה שימוש ב-Crystal Display, עם ננו-חלקיקים מובנים בפאנל, על מנת שתקבלו תמונה עשירה וחדה במיוחד.

בחודש נובמבר אפשר למצוא מבצעים רבים, בעיקר אונליין, וזו הזדמנות לרכוש את המסכים החדשים, שיביאו את הסלון שלכם לרמה חדשה וישאירו אתכם דבוקים למסך. לא בכדי, המסכים של סמסונג מובילים את הקטגוריה מבחינה טכנולוגית וחדשנית, וזה גם מה שהופך אותם לכל כך פופולריים בישראל.

בשיתוף סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully