וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות המהפכה הישראלית הזאת תדעו באמת אם המוצר בתוקף

Brandmark, פלטפורמה חדשנית מבוססת טכנולוגיית בלוקצ'יין, תעניק לראשונה לצרכן מידע מהימן אודות מהלך חייו של מוצר, משלב הגידול ועד הגעתו לבית שלכם, והכול באמצעות סריקת ברקוד פשוטה

Brandmark עם בשורת שינוי לצרכן/Brandmark

כיצד תדעו שהחלב בקורנפלקס של הילדים שלכם לא ישב שעה בשמש לפני שהגיע למקרר בחנות? כיצד תדעו באמת באיזו מדינה ובאילו תנאים נקטפו פולי הקפה שלכם?

Brandmark, פלטפורמה חדשנית מבוססת טכנולוגיית בלוקצ'יין, תעניק לראשונה לצרכן, בהתאם לתקנות החדשות של ה-FDA, מידע מהימן אודות מהלך חייו של מוצר, משלב הגידול ועד הגעתו לבית הצרכן באמצעות סריקת ברקוד פשוטה. החברה, שרק לאחרונה החלה את פעילותה, כבר מספקת את הפלטפורמה למספר יצרניות קפה אינדונזיות, ונמצאת במגעים עם חברות מזון מהגדולות בעולם, כמו נסטלה העולמית, בורגר-קינג העולמית, מאפיות אנג'ל, וחברות גדולות בסקטורים נוספים כגון חלוצת הקנאביס הידרושופ ועוד.

הדמיית Brandmark. יחצ,
מעקב מדויק על המילימטר. כך זה נראה/יחצ

עידן הקורונה מהווה נקודת ציון עולמית במשבר אמון מתרחב, הן ביחסי מותגים וצרכנים והן ביחסי חברות וספקים. מדובר על עידן של חוסר וודאות ותהיות הולכות וגוברות לגבי מקורם של סחורות ומוצרים והטיפול בהם במהלך שרשרת האספקה. יותר יצרנים, חברות ומותגים מבינים על בשרם את חשיבותן של מערכות יחסים חדשות, שקופות ומבוססות אמון עם קהל הלקוחות שלהן.

המיזם הצרכני-טכנולוגי הישראלי החדש מוביל מהפכה בשוק הצרכני בארץ ובעולם, ומתבסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין ליצירת מערכת המאפשרת שקיפות מידע בכל הקשור למקור המוצר ושרשרת האספקה שלו מחומרי הגלם ועד למוצר המוגמר המגיע לבית הצרכן. המיזם החל דרכו בסוף 2019 כ- Joint venture בין אמורגו, תאגיד הבלוקצ'יין היפני מהגדולים בעולם, לבין קבוצת יזמים ישראלים בעלי ניסיון של 20 שנה בתחומים מגוונים, בהתמקדות על חדשנות טכנולוגית בעולמות הצרכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully