וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו: נחשף תאריך השקת האייפונים החדשים בישראל

מייקי לוי

16.11.2020 / 8:29

האייפונים החדשים הושקו בספטמבר האחרון, אך נראה כי בשל בעיות מלאי משמעותיות, ההשקה בישראל צפויה להיות באיחור ניכר לעומת שאר העולם. כעת נחשף תאריך השקת האייפונים החדשים בישראל

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

ממתינים שהאייפונים החדשים יגיעו לישראל? בעקבות חוסרי מלאי משמעותיים שנוצרו בשל נגיף הקורונה והשבתת המפעלים בסין, נראה כי ההשקה הקרובה בישראל צפויה להיות באיחור ניכר משאר העולם. הבשורה: כל ארבעת האייפונים לרבות דגם הפרו מקס יגיעו לישראל ביום ההשקה. אז מתי ההשקה בישראל צפויה להתקיים? על פי מידע שהגיע למערכת וואלה! TECH, השקת ארבעת האייפונים תתקיים ב-10 בדצמבר בחצות (בלילה שבין ה-10 ל-11) או ביום ראשון, 13 בדצמבר.

לאור ההכרזה במהלך דצמבר, אנחנו צפויים לראות כבר במהלך סוף השבוע או תחילת שבוע הבא התחלה של מכירה מוקדמת ברשתות השונות. בשל בעיות מלאי כלל עולמיות, נראה כי המלאי שיגיע לישראל יהיה מצומצם מאוד, ומי שירצה לשים את ידו על האייפון החדש, יאלץ לבצע הזמנה מוקדמת באחת מהרשתות המוכרות. עוד המחירים צפויים להיות זהים לשל ההשקה הקודמת, כשהשנה אפל לא העלתה מחירים אך מנגד הסירה את המטען המהיר מהערכה וכך חסכה עשרות דולרים על כל אייפון שנמכר. יש לציין כי התאריך עדיין צפוי להשתנות וזאת בשל נושא המלאי שהינו רגיש במיוחד.

אייפון 12 פרו. צילום מסך, צילום מסך
האייפון 12 פרו החדש, בקרוב בישראל/צילום מסך, צילום מסך

הבשורה של האייפונים החדשים: דור חמש והגנה משופרת

האייפונים החדשים יגיעו עם קישורית דור חמש כבר החל מהאייפון 12 מיני, והוא צפוי לתמוך גם ברשתות בישראל. הבשורה הפחות טובה זה שהאייפון 12 מיני תומך בתדרים האיטיים יותר של הטכנולוגיה, מה שמאפשר מהירויות נמוכות ממה שהטכנולוגיה באמת מסוגלת לספק. עם זאת, יש לציין כי הסמארטפונים האחרונים שהגיעו לישראל תומכים בטכנולוגיה המהירה של הדור הרביעי, אך לא מנוצלים בשל רמת תשתיות נמוכה ועומס רב שלא מאפשר לספק את המהירויות הגבוהות.

עוד אפל שילבה את חיבור ה-MagSafe, שהוא למעשה חיבור המאפשר הטענה אלחוטית הודות למגנט הממוקם בגב האייפונים. המטען החדש מאפשר הטענה אלחוטית מהירה של 15W, והמגנט גם ישמש כאביזר שאליו ניתן יהיה לחבר כיסוי לכרטיסים ועוד. באייפונים החדשים ניתן למצוא שיפורי ביצועים ניכרים, הודות לשימוש במעבד חדש "A14", מערך צילום מתקדם ומסך עם בהירות גבוהה יותר. עוד האייפונים עמידים יותר, הודות ל"הגנה קרמית", כשמבחן נפילות הוא השיג תוצאות טובות פי ארבעה לעומת סמארטפונים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully