וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצי סדרת ה-Note של סמסונג? יש לנו בשורות רעות

במשך שנים ישנן שמועות כי סמסונג תבטל את סדרת ה-Note. בעבר זה היה בעקבות היקף מכירות נמוך, אך אחר כך ההיקף עלה משמעותית והסדרה הפכה לפופולריות, במיוחד עבור אלו שמחפשים סמארטפון לעבודה. כעת שוב נראה כי עתיד הסדרה בסכנה

galaxy note 20/יח״צ

מעריצים את סדרת ה-Note? במשך שנים אנחנו שומעים דיווחים כי חברת סמסונג שוקלת לבטל את הסדרה, בעקבות מכירות בהיקף נמוך מן המצופה. למרות שהסדרה צברה לאחרונה פופולריות גבוהה, נראה כי סמסונג עשויה לבטל את הסדרה משיקולים אחרים. עם זאת, עדיין נראה שנמשיך לראות סמארטפון הכולל את ה-S-Pen (העט של סמסונג).

לפי המדליף הסדרתי מקס ויינבך, סמסונג עשויה להשיק ארבעה דגמי Galaxy S21: ה-S21, S21+, 21FE ו-S21 Ultra. לצידם, היא תשיק בשנה הבאה שלושה סמארטפונים בסדרת ה-Z Fold. ויינבך טוען כי לא רק שסמסונג תוותר על סדרת ה-Note, אלא שהיא תשלב את העט בתוך שלושה סמארטפונים חדשים לפחות.

ברשת כבר החלו להמר, וחרושת השמועות עוסקת בכך שה-S-Pen צפוי להיות משולב ב-S21 Ultra לפחות. עוד דיווחו מדליפים כי בשלב זה אין מידע לכך שסמסונג עובדת על סמארטפון המשך בסדרת ה-Note, מה שמעט מאושש את המידע כי אכן סמסונג תבטל את הסדרה המצליחה. אך ברשת מעט מסתייגים ומסבירים כי ייתכן שמוקדם מדי, ולכן אין מידע על כך שסמסונג עובדת על סדרת ה-Note כשהשקתו צפויה להתקיים לכל הפחות החל מחודש אוגוסט.

סמסונג Galaxy Note 20 Ultra. מייקי לוי, מערכת וואלה!
ה-Galaxy Note 20 Ultra/מערכת וואלה!, מייקי לוי

במשך שנים שישנן שמועות שחוזרות ונשנות על כך שהסדרה שכיום כה פופולריות ומיועדת למי שעובד עם הסמארטפון, תבוטל. ייתכן שהשנה בשל ביקושים נמוכים ונגיף הקורונה שאולי פגע בקצב מכירות מכשירי הפרימיום, בסמסונג הבינו כי אין הצדקה לסדרת ה-Note, במיוחד כשה-S-Pen ישולב בסמארטפונים נוספים. סמסונג נוטה להתגאות בכל השקה כי לסדרת ה-Note מעריצים רבים, ואין ספק כי ביטול הסדרה יפגע בסדרת הסמארטפונים שסמסונג מציעה, והמגוון הרחב.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully