וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טראמפ is out, אבדיה is in": הרשת מגיבה לבחירת דני אבדיה ב-NBA

הוויזארדס "אסירי תודה" שהישראלי נפל לבחירה 9: "הוא היה מדורג הכי גבוה אצלנו". המאמן סקוט ברוקס: "הוא יקבל הזדמנויות ויעזור לנו, האוהדים שלנו יאהבו אותו כי הוא מתאים לנו". זמן קצר אחרי הבחירה והתגובות ברשת החלו להגיע. אספנו את התגובות הטובות ביותר

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

החלום הגדול של דני אבדיה התגשם הלילה (בין רביעי לחמישי), כשהישראלי בן ה-19 נבחר במקום התשיעי של דראפט ה-NBA על ידי וושינגטון. מדובר בבחירה מעט נמוכה יותר מכפי שהעריכו הפרשנים, ובכל זאת, אבדיה הנרגש התחבק עם משפחתו, ולאחר מכן יצא אל עשרות האנשים שהגיעו לאירוע שערך בדרום תל אביב והתקבל בשירה.

לא רק אבדיה חגג - גם הוויזארדס היה מאושרים, משום שעל פי דיווחים לא האמינו שהישראלי יחליק עד הבחירה התשיעית. הג'נרל מנג'ר טומי שפרד שחרר שגאת שמחה במשרדי המועדון והמאמן סקוט ברוקס אמר על כך: "אני מת על ההתלהבות של טומי, הוא כל כך שמח. חשבתי שהוא הולך לעשות כמו קארל לואיס ולהתחיל לרוץ".

שפרד סיפר שהוא מבצע סקאוטינג על אבדיה מאז שזה היה בן 16: "הוא בלי ספק היה השחקן שמדורג הכי גבוה בלוח שלנו, אנחנו אסירי תודה שהוא נפל לבחירה 9. יש לו פוטנציאל גדול כשחקן כנף וכפליימייקר משני ואנחנו חושבים שהוא הולך להחמיא מאוד לכישרון שיש לנו בסגל. הוא יוכל לשחק בכל חמישייה שנרכיב, מדובר בשחקן מוכח ששיחק ברמה הכי גבוהה באירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully