וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הגבר הבינלאומי: המתנות השוות שכל גבר ישמח לקבל

הגברים מצהירים ש"יש להם הכל", אבל בכל זאת ישנם לא מעט מוצרים שהם בכל זאת ישמחו לקבל. לכבוד יום הגבר הבינלאומי, אספנו את המוצרים השווים שכל גבר ישמח לקבל: החל ממכונת קפה ועד לאוזניות גיימינג

וואלה! TECH

יום הגבר הבינלאומי חל היום (חמישי), והוא למעשה צויין לראשונה ב-1992 ונחגג מאז בכל העולם, לרבות ישראל. בעוד שימים רבים בלוח השנה מוקדשים למגדר הנשי, יום הגבר מצוין במטרה לשים דגש על תרומם של הגברים לחברה, לקהילה ולמשפחה. לא ברור האם "יום הגבר הבינלאומי" מתקיים בנובמבר העמוס במבצעים ונועד לעודד רכישות למוצרי גברים, אך אי אפשר עדיין להתעלם מהיצע הגדול של המוצרים שנמצאים בהנחה במהלך החודש הקרוב. אספנו כמה מוצרים שווים שכל גבר ש"יש לו כבר את הכל", ירצה לקבל.

מכונת קפה, שעון ספורט ומכונת גילוח: מעל 1,000 שקלים

  • מכונות הגילוח S9000 Prestige היוקרתית: קרבה אולטימטיבית עם ראש הגילוח הייחודי לדגמי סדרת S9000 Prestige מבוסס על טכנולוגיית NanoTec. ראש הלהבים פועל בטכנולוגיית Contour Detect המהפכנית של פיליפס המאפשרת תנועה של הראש לכיוונים רבים בו זמנית ולמעקב מושלם אחר קווי המתאר של הפנים. על מנת להתמודד בצורה מיטבית עם זיפים באורך ובעובי שונה באזורי הפנים השונים, דגמי ה-Prestige מצוידים גם בחיישן BeardAdapt המסוגל לסרוק את צפיפות הזקן 15 פעמים בשנייה ולשנות את מספר סיבובי המנוע בהתאם לעובי הזיפים. מספקת לגברים נוחות חסרת פשרות עם גילוח נוח ומותאם אישית לצרכי המשתמש: תכנית מהירה לגילוח מהיר ויעיל, תכנית עדינה לבעלי עור רגיש ונוטה לאדמומיות ותוכנית רגילה לשימוש יומיומי נוח. על מנת לספק חוויית גילוח נוחה במעבר אחד וללא גירוי העור, שולבו במכונות גם טבעות SkinComfort חדשניות בעלות ציפוי מיוחד נגד חיכוך. מחיר מומלץ לצרכן, דגם SP9861/16 - 2,190 שקלים. להשיג בחנויות החשמל המובחרות.
  • מכונת קפה Philips Omnia: מכונת הקפה טוחנת הפולים האוטומטית של פיליפס מאפשרת לכם להכין מגוון משקאות קפה - אספרסו קצר, אספרסו ארוך, קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו ואמריקנו - במכונת קפה בעלת סכינים קרמיים המבטיחים טעם ארומטי ועמידות לאורך זמן. מכונת הקפה מצוידת ב-LatteGo - טכנולוגיית הפטנט החדשנית של פיליפס, המאפשרת לכם ליהנות מקצף חלק וקטיפתי יותר מאי פעם באמצעות מיכל חלב ללא צינוריות, הבנוי מ-2 חלקים אותם ניתן לשטוף תוך שניות בודדות תחת הברז או במדיח הכלים. המכונה בעלת פילטר מתקדם Aqua Clean לסינון מים, אשר מונע את הצורך בניקוי אבנית לאורך זמן רב. כמו כן, המכונה בעלת פטנט מערכת חליטה נשלפת לחלוטין, אשר ניתנת לשטיפה בקלות ובמהירות. מחיר וזמינות: 2,890 שקלים. להשיג בחנויות הקפה המובחרות ברחבי הארץ.
  • שעון הספורט החכם של סונטו בשיתוף עם גוגל Suunto 7: Suunto 7 הוא שעון חכם ברמת פרמיום המשלב את המומחיות הספורטיבית של Suunto עם התכונות החכמות של Wear OS מבית Google™. Suunto 7, המופעל על בסיס פלטפורמת Qualcomm® Snapdragon Wear™ 3100, מספק חוויה התומכת הן בספורט והן בחיי היום-יום באמצעות ממשק משולב ופשוט. השעון מספק תמיכה במפות גם במצב לא מקוון ומפות חום מובנות של Suunto ל-15 פעילויות המאפשרות למשתמשים למצוא את דרכם בכל עת ולהכיר את המסלולים הטובים ביותר, גם כאשר הטלפון נשאר בבית או במקומות שאין בהם חיבור לרשת; מערכת Wear OS של גוגל מקלה על חיי היום-יום בעזרת Google Fit™, Google Assistant™, Google Pay™ ואפליקציות נוספות של Google Play™, ביניהם Spotify, Google Maps ועוד. כמו כן, השעון מאפשר קבלת התראות ומענה, עדכוני לו"ז ועדכוני מזג אוויר; מעקב GPS רצוף של עד 12 שעות או עד 48 שעות בשימוש יומיומי. מחיר וזמינות: 2,100 שקלים. ניתן להשיג בחנות ובאתר דוגית - היבואן המורשה, מגה ספורט, KSP ובחנויות ספורט מובחרות.
אומניה פיליפס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מכונת קפה שכל הבית ישמח לקבל/מערכת וואלה!, מייקי לוי

עד 1,000 ש"ח: מתנות שוות לגבר

  • אוזניות סטריאו Lenovo Legion H300: אוזניות סטריאו לגיימרים מבית לנובו עם עיצוב אופנתי, חוויית האזנה עשירה, איכות שמע יוצאת דופן, מיקרופון מבטל רעשי רקע, עיצוב ארגונומי ונוח עם קשת ראש כפולה וכוסות אוזן מרופדות ודרייברים בגודל 50 מ''מ. מחיר וזמינות: החל מ-224 שקלים. להשיג בחנויות הנבחרות.
  • Anker: מטען נייד עם קיבולת של 10000mAh במשקל הקל ביותר בשוק. העיצוב הדק של המטען מאפשר להחזיק אותו צמוד למכשיר או אפילו בכיס ללא בעיות, טכנולוגיות ה-PowerIQ ו-PD מאפשרות טעינה מהירה עבור כל סוגי המכשירים - אייפון, גלקסי ועוד.מחיר וזמינות: 249 שקלים. מוצרי החברה זמינים בפריסה ארצית באמצעות המפיץ Future Cell ברשתות פלאפון, KSP, icell, א.ל.מ, iDigital ו-iStore. בנוסף, המוצרים זמינים ברשתות הפרטיות אי אר סלולר, Mobi Cell, 360 עולם של חדשנות, Touch, מחסן הסלולר, Yo Yo Digital, GoMobile ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ. כל המוצרים מגיעים עם 18 חודשי אחריות.
  • קוצץ שערות לגבר של Valera: קוצץ השערות לאף ולאוזניים Trimmy של חברת Valera השוויצרית הוא מוצר חובה לכל גבר השומר על אסתטיקה. המוצר מגיע עם להבים מפלדת אל חלד, עם קיצוץ יעיל וללא כאב, הלהבים ניתנים לשטיפה במי ברז, מופעל על ידי סוללה אחת AA והוא נמכר עם שנה אחריות של חברת OIG, היבואן הרשמי. מחיר וזמינות: 90 שקלים. להשיג ברשת אלמ וחנויות נבחרות נוספות.
  • אוזניות כפתור True Wireless ANC של 1MORE: האוזניות בעלות מיקרופונים כפולים עם טכנולוגיה לסינון רעשי רקע בשילוב DSP (Digital Signal Processor) המנתחים וחוסמים ביעילות רעשים סביבתיים, כאשר ניתן לבחור בין שתי רמות של ביטול הרעשים. השילוב של הדרייבר הכפול המעוצב בצורה מאוזנת ודרייבר דינמי נפרד מספקים איכות צליל מעולה ללא פשרות גם בזמן הפעלת מערכת לסינון רעשים. שבב Qualcomm® עם בלוטות' 5.0 מעניק חיבור יציב, צריכת חשמל נמוכה והאזנה רציפה ללא ניתוקים. התאמת aptX™/AAC מבטיחה את איכות השמע האלחוטית הטובה ביותר. הלחצנים בכל אוזנייה מעניקים שליטה על עוצמת הקול, בחירת השירים, קבלת שיחות ועזרי קול. מערכת Touch מאפשרת לבחור את סינון הרעשים המועדף עליכם. סוללה מלאה מעניקה עד 22 שעות של מוזיקה ללא הפסקה. כמו כן, קיימת אפשרות של טעינה מהירה המעניקה עוד שעתיים נגינה לאחר טעינה של 15 דקות בלבד. ניתן לבחור בין שתי אפשרות הטענה עם כבל Type-C או הטענה אלחוטית עם נרתיק ההטענה הנייד. זמינות ומחיר: מחיר: 849 שקלים. ניתן להשיג את האוזניות באתר ובחנות של היבואן המורשה דוגית, ברשת MDK, הייטקזון ואצל משווקים מורשים נוספים.
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully