וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Bird מציבה קסדות שיתופיות על גבי הכלים

בהתאם להנחיות עיריית תל-אביב- יפו, החלה החברה בהצבת קסדות שחוברו לכלים עצמם באמצעות מנעול בלוטות'. בשלב ראשון נפרסו 1,000 קורקינטים שיתופיים המצויידים בקסדות. "חברת Bird עושה ותמשיך לעשות הכל כדי לשדרג את רמת הבטיחות בנסיעה"

הקורקינקטים של Bird/יח״צ

חברת bird שייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בארץ ובעולם, מציבה קסדות שיתופיות על גבי כלי החברה ברחבי העיר תל אביב. בשלב ראשון ציידה החברה 1000 כלים עם קסדות הצמודות לכלים באמצעות מנעול אותו יש לשחרר עם תחילת הנסיעה. הרוכב פותח את האפליקציה וכאשר מתחיל את הנסיעה על כלי המצויד בקסדה, ייפתח המנעול והקסדה תהיה זמינה לשימוש הרוכב.

לוואלה טק נודע כי לאחר ימים ספורים מהשקת הפיתרון, רק חלק מועט מהרוכבים בחרו לקחת איתם את הקסדות ומעלה את שאלת הצורך בקסדות שיתופיות. גורמים מהתחום מספרים לוואלה כי קיים ספק גדול בכל הנוגע לשימוש בקסדות שיתופיות, בייחוד בתקופת הקורונה, בעוד החברה השקיעה במהלך מאות אלפי שקלים בפיתוח הטכנולוגיה ובציוד הכלים בקסדות. עוד נודע כי חלק מהקסדות אף נגנבו מהכלים. עוד נודע כי מרבית הקסדות נלקחו בסיום הרכיבה במקום להשיבן למנעול ולהעמידן לרשות הרוכב הבא.

קסדות Bird. דיוויד דונט,
הקסדות השיתופיות של Bird/דיוויד דונט

יש לציין כי חברת Bird שנכנסה לישראל לפני כשנתיים וחצי חילקה אלפי קסדות עד כה, כמו גם מגוון אירועי בטיחות וכו'. בחברה אישרו את הפרטים ואמרו "נושא הבטיחות נמצא בראש מעייניה של החברה ולכן גם השקיעה משאבים כספיים אדירים במהלך. יש לציין כי לא קיים פיתרון טכנולוגי לסוגייה זו בכל העולם והחברה השקיעה משאבים אדירים בפיתוחו. אנו מקווים כי הקסדות אכן יישארו על הכלים והרוכבים יגלו וישמרו על ערכי השיתופיות והערבות ההדדית לבטיחות אחד לשני".

  • עוד באותו נושא:
  • bird

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully