וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שיחסוך לכם כסף על חבילות הסלולר והאינטרנט

השוואת מחירי סלולר, אינטרנט וטלוויזיה בלחיצת כפתור: פלטפורמת ויגוס היא מערכת השוואה ורכישה אונליין המותאמת לכלל לקוחות הקצה של חברות התקשורת בישראל. האתר הוקם על ידי שני יזמים במטרה להנגיש את החבילות השונות בלחיצת כפתור

האתר Vgos/יח״צ

שוק התקשורת בישראל רווי תנודות צרכנים וכל מעבר כזה כרוך בבירוקרטיה מתישה, מידע חסר והרבה מאוד תסכול. לדוגמה בשנה נעשים כ- 2.4 מיליון ניודים בין חברות הסלולר, זה אומר שבממוצע אחת לשנתיים מחליפים חברת תקשורת. - וזה מבלי לדבר על שאר השירותים דוגמת טלוויזיה ואינטרנט, אשר גם שם נפתחת יותר ויותר התחרות. קיימים כ- 5.8 מיליון מנויים לשירותי אינטרנט, מעל 1.5 מיליון מנויים לשירותי תוכן טלוויזיה, מתוכם מיליון מנוי טריפל. "ויגוס" הינה פלטפורמה שמרכז את כל שירותי התקשורת במקום אחד, ומאפשרת מערכת השוואה ורכישה אונליין המותמת לכלל לקוחות הקצה של חברות התקשורת בישראל: סלולר, טלוויזיה ואינטרנט. החברה הוקמה על ידי יותם גרוס וירון שחר, חברים מיחידת העורב בסיירת גבעתי, כשהם מממנים את הפיתוח עם הון ראשוני עצמי של 400 אלף ש"ח.

האתר vgos. צילום מסך, צילום מסך
השוואת מחירי סלולר, אינטרנט וטלוויזיה בלחיצת כפתור/צילום מסך, צילום מסך

כיום לקוחות המעוניינים בניתוק וחיבור לחברת תקשורת צריך לעשות עבודת תחקיר כדי לקבל תמונה מלאה וגם לאחר שנבחרה חבילה, יש עוד מסדרון אינסופי של מענה קולי ונציגי שירות. לחברות התקשורת יש בעיית תדמית מבחינת שירות לקוחות -. ויגוס מאחדת את המידע באתר נגיש ופשוט לתפעול, עם ממשק משתמש נוח, האותיות הקטנות אצלנו גדולות והכל ברור ובהיר.

"שוק התקשורת הוא דבר כל כך בסיסי בחיינו, אולי כמעט כמו כמו ללכת לסופר. אנחנו רגילים להוראת קבע בחיוב אשראי ומעבר לזה, שוכחים שהוא קיים, הרי כולנו דבוקים כיום לסלולר שלנו, לאינטרנט ולטלוויזיה בכל שעות היממה. בעזרת ויגוס אנחנו מאפשרים פלטפורמת שירותים חדשה, שמנגישה מידע בצורה קלה, ולאחר סקר שוק שמקצר תהליכים הציבור יוכל לקבל תמונת מצב ברורה ולבצע עסקה תוך דקות בודדות", אמר ירון שחר, מייסד ומנכ"ל ויגוס.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully