וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי ווטסאפ, הכירו את הפיצ'רים החדשים

על פי ההדלפות, אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, שלדברי מארק צוקרברג כ-100 מיליארד הודעות ביום נשלחות באמצעותה, צפויה להתעדכן. בין השינויים: מצב "קרא אחר כך", אפשרות לשנות את הרקעים בהתאם לשיחה ועוד

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

אתם כנראה משתמשים בווטסאפ, לא? נראה כי השנה אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם צפויה לעבור מספר שינויים גורפים, כמו מסך האחסון שמאפשר לנהל בצורה נוחה את קבצי המדיה, ההודעות שנעלמות אחרי שבוע ועוד. כעת מדווח על עדכונים נוספים. על פי ההדלפות, ווטסאפ צפויה להתעדכן עם שלוש תוספות חדשות: רקע שונה לכל שיחה, סימון הודעות לקריאה מאוחר יותר והשתקת האודיו בסרטוני וידאו.

במהלך ישיבת הכספים בחודש האחרון, מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק, אמר כי 100 מיליארד הודעות נשלחות דרך ווטסאפ מדי יום. מדובר בנתון חסר תקדים שרק מגדיל את הפער בין המתחרות טלגרם ואפליקציות אחרות. על פי הדיווחים, אחד מהפיצ'רים שכבר דלף בגרסת הבטא האחרונה, זו האפשרות להתאים את תמונת רקע השיחה לכל איש קשר, ובכך כביכול להעניק מראה ייחודי לכל שיחה. עוד ווטסאפ מעדכנת את ספריית הרקעים ומוסיפה 32 רקעים חדשים, ו-29 רקעים נוספים למצב חושך.

ווטסאפ. ShutterStock
אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם צפויה להתעדכן עם מספר שינויים/ShutterStock

שני עדכונים נוספים שהודלף כי ווטסאפ עובדת עליהם והם צפויים להשתחרר בחודשים הקרובים, הם כפתור "קרא אחר כך" והשתקת סרטונים. למעשה, ב"קרא אחר כך" מדובר ב"ארכיון הודעות" חדש, עם מעט שיפורים. הפיצ'ר עדיין לא נמצא בגרסת הבטא, אך כשיגיע לידי פעולה, ברגע שתפעילו את מצב "קרא אחר כך", כל ההודעות החדשות שיגיעו יועברו לתיקייה החדשה, כשבזמן שהווטסאפ מוגדר על מצב זה גם לא יוצגו התראות על מסך הבית, בדומה למצב חופשה.

העדכון הנוסף הוא האפשרות להשתיק סרטונים: עד כה ווטסאפ מאפשרת עריכה בסיסית של קיצור הסרטון, והיא צפויה להוסיף אפשרות להשתיק את האודיו שבסרטון. כאמור, בשלב זה לא ברור מתי העדכונים יגיעו, למעט ריענון שיחות הרקע בווטסאפ, שכבר זמין בגרסת הבטא הציבורית, מה שמעיד על כך שהשקת הפיצ'ר צפויה להיות בתוך שבועות. רק לאחרונה, ווטסאפ השיקה את מצב "הודעות נעלמות", כשניתן להגדיר שאחרי שבוע ימים, ההודעות ימחקו לחלוטין, אך עדיין ניתן יהיה לשמור אותן על ידי צילום מסך.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully