וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האייפדים החדשים יגיעו עם מסכים משופרים?

אחרי שאפל השיקה אייפדים חדשים עם ביצועים משופרים ועיצוב חדש לאייפד אייר, כעת יש דיווחים כי החברה צפויה להשיק אייפד מיני ואייפד פרו עם מסכים משופרים. הבשורה: חווית צפייה משופרת וחיסכון בחיי הסוללה

האייפד פרו החדש של חברת אפל/אפל

כבר חודשים רבים שישנם דיווחים כי אפל צפויה להשיק אייפד מיני עם מסך LED במהלך מחצית 2021. כזכור, רק בחודש ספטמבר האחרון אפל עדכנה את סדרת האייפדים, עם שיפורי ביצועים ועיצוב חדש. כעת מדווח כי ענקית הטכנולוגיה עומלת על אייפד פרו עם מסך OLED כשהפאנלים צפויים להגיע מבית סמסונג ו-LG. בשנים האחרונות אפל ממשיכה להוביל את קטגוריית הטאבלטים, עם שילוב מנצח של חומרה עוצמתית וממשק עם מגוון רחב של אפליקציות שכמעט ומאפשר להחליף את המחשב הנייד. הצעד הבא של אפל, אם יקרה, יהפוך את חווית הצפייה באייפד ללא פחות ממרהיבה.

מדיווחים של עיתון דרום קוריאני בשם "TheElec", לצד נוספים, נראה כי אפל אכן מתכוונת לשחרר אייפד מיני עם מסך LED במהלך המחצית הראשונה של שנת 2021. עם זאת, מסכי ה-OLED שמאפשרים שליטה בכל פיקסל ופיקסל, מה שמאפשר לספק חווית צפייה משופרת, ישולבו רק באייפד פרו. מדובר במסכים יקרים יחסית, מה שיהפוך אותם לזמינים רק בסדרה הגבוהה ביותר לעת עתה.

מסכי ה-OLED ייוצרו תחת דרישות קפדניות, מאחר שהמסכים נוטים להישרף ולאבד מהבהירות שלהם. כדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר, נראה כי אפל תשקיע בתהליכי הייצור הטובים ביותר, וגם היקרים ביותר. על פי הדיווחים, חטיבת המסכים של סמסונג שיפרה את פס הייצור שלה, והוסיפה פס ייצור נוסף כדי לעמוד בדרישות של אפל. מועד השקת האייפדים טרם ידוע, אך הוא מצטרף אל השמועה כי נראה גם אייפד פרו עם קישורית דור 5 במהלך שנת 2021.

אייפד Air. צילום מסך, צילום מסך
האם בשנה הבאה נראה אייפדים עם מסכים חדשים?/צילום מסך, צילום מסך

בספטמבר אפל הכריזה על האייפד Air החדש שמגיע עם עיצוב חדש, מסך מקצה לקצה, ומעבד A14 שלטענת אפל מספק ביצועים טובים יותר ב-40% לעומת הדור הקודם, וביצועים כפולים משל מחשב נייד ממוצע. עוד השיקה אפל מקלדת שכוללת עכבר, ולמעשה מאפשרת כמעט ולחלוטין להחליף את המחשב הנייד, בעיקר עבור משתמשים שמחפשים אלטרנטיבה פשוטה יותר למחשב, שמאפשרת ביצועים בסיסיים לגלישה באינטרנט ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully