וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: האייפון 12 יושק בישראל ב-17 בדצמבר

באיחור אופנתי אחרי העולם: דינמיקה הודיעה על תאריך רשמי להשקת האייפונים החדשים בישראל. המחירים נותרו זהים, כשארבעת הדגמים יושקו בישראל. הבשורה העיקרית: תמיכה בקישורית דור 5

החברות דינמיקה, פלאפון, סלקום ואידיגיטל הודיעו היום (רביעי): "השקת האייפון 12 תתקיים ב-17 בדצמבר". החל מה-11 בדצמבר החברות יאפשרו לשריין את האייפונים החדשים, תמורת תשלום מלא על הדגם והצבע שיבחרו. "כרשת המובייל המובילה בישראל ויבואנית רשמית של אפל אנו מתחייבים גם הפעם להציע את המחיר הטוב ביותר ולדאוג לשליחת המכשיר עוד באותו היום עד הבית", אמר אלי אדדי, מנכ"ל רשת דינמיקה שהכריזה ראשונה על תחילת המכירה. למרות שמדובר בתאריך שאליו מתחייבת רשת דינמיקה, יש לציין כי קיימות בעיות מלאים בכל העולם, בעיקר בשל הביקוש הגבוהה ועונת החגים שבארצות הברית, ומגבלות הייצור שנגרמו כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, הריחוק החברתי ועוד. עוד יש לציין כי המחירים ייחשפו רק ב-11 בדצמבר, ותאריך ההשקה הינו מקומי, כך שגם פרטנר שטרם הכריזה, תמכור את האייפון בתאריך זה.

השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
האייפון 12 יושק בישראל ב-17 בדצמבר/רויטרס

גם אידיגיטל, משווקת הפרימיום היחידה של אפל בישראל הודיעה היום על תאריך ההשקה, ואף מסרה: "השנה אנו מכינים הפתעות נוספות בתהליך ההשקה. פרטים יימסרו בהמשך". עוד הודיעה החברה כי המכירה המוקדמת תפתח ב-11 בדצמבר בסניפי הרשת, באתר ובמוקד המכירות. מסלקום שהכריזה אחר כך נמסר: "סלקום תציע ללקוחותיה את מגוון הדגמים החדשים סדרת האייפון 12, התומכים כולם בטכנולוגיית דור חמש, ותאפשר לשריין מראש את רכישת המכשירים ללקוחותיה כבר מתאריך 11.12. לקוחות סלקום יוכלו לבחור את הדגם והצבע הרצוי והוא יישמר עבורם ויוכלו לקבלם מייד עם פתיחת המכירה. השריון יתבצע בעד תשלום".

הבשורה של האייפונים החדשים: קישורית דור 5

האייפונים החדשים יגיעו עם קישורית דור חמש כבר החל מהאייפון 12 מיני, והוא צפוי לתמוך גם ברשתות בישראל. הבשורה הפחות טובה זה שהאייפון 12 מיני תומך בתדרים האיטיים יותר של הטכנולוגיה, מה שמאפשר מהירויות נמוכות ממה שהטכנולוגיה באמת מסוגלת לספק. עם זאת, יש לציין כי הסמארטפונים האחרונים שהגיעו לישראל תומכים בטכנולוגיה המהירה של הדור הרביעי, אך לא מנוצלים בשל רמת תשתיות נמוכה ועומס רב שלא מאפשר לספק את המהירויות הגבוהות.

עוד אפל שילבה את חיבור ה-MagSafe, שהוא למעשה חיבור המאפשר הטענה אלחוטית הודות למגנט הממוקם בגב האייפונים. המטען החדש מאפשר הטענה אלחוטית מהירה של 15W, והמגנט גם ישמש כאביזר שאליו ניתן יהיה לחבר כיסוי לכרטיסים ועוד. באייפונים החדשים ניתן למצוא שיפורי ביצועים ניכרים, הודות לשימוש במעבד חדש "A14", מערך צילום מתקדם ומסך עם בהירות גבוהה יותר. עוד האייפונים עמידים יותר, הודות ל"הגנה קרמית", כשמבחן נפילות הוא השיג תוצאות טובות פי ארבעה לעומת סמארטפונים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully