וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת שוב רועשת ולא מסכימה: מה אומרת הבובה?

2.12.2020 / 0:01

זו לא הפעם הראשונה שהבובה הקטנה שמדברת גורמת לבלאגן ברשתות החברתיות: האם היא אומרת "בריינסטורם" או "גרין נידל"? מה חושבים על זה בטיקטוק ומהו ההסבר המדעי לתופעה המוזרה

מה אתם שומעים - בריינסטורם או גרין נידל?/REDDIT

לא, אנחנו לא ב-2018, אבל מסתבר שהשאלה מה הצעצוע המוזר אומר - "בריינסטורם", או "גרין נידל", הפך להיות שוב נושא ויראלי. ממש כמו בשאלה "יאני או לורל" לפני כמה שנים, הרשתות החברתיות חולקו ממש לשניים - למחנה "בריינסטורם" ומחנה "גרין נידל".

כאמור, הנושא עלה לכותרות כבר ב-2018, כשפורסם ברדיט ובטוויטר ואנשים לא הצליחו להחליט מה הם שומעים, כשאז ההסבר דיבר על שינוי בתדרים, ועל העובדה ששתי המילים עשויות להישמע על ידי אנשים שונים, וגם לפעמים על ידי אותו בן אדם.

כעת הנושא שוב עלה לכותרות בזכות טיקטוק והטענה שיש אנשים שיכולים לשמוע את שתי המילים. הזמרת האוסטרלית סמנת'ה ג'ייד הייתה בין האנשים ששיתפו את ההקלטה, וגרמה לאנשים לנסות ולשמוע את שתי המילים מהבובה. "זה מדהים, זה תלוי על איזה מילה אתם מסתכלים קודם לכן", היא אמרה בסרטון.

סמנת'ה ג'ייד מאתגרת את העוקבים שלה

אלא שלא בטוח שזה ההסבר היחיד. דוקטור קווין פראנק, ראש מחלקת אודיולוגיה במכון העין והאוזן במסצ'וסטס סיפר לטיים כי כמו בדיון יאני או לורל, "הכל תלוי במוח של האדם. העובדה שאנחנו לא שומעים אותו דבר ניתן להסבר כי המוח שלנו שונה מזה של אנשים אחרים, הכל תלוי בחוויות שאספנו. המוח בנוי כך שהוא יכול לאסוף סימנים למשמעות, ובמקרה הזה הוא מפרש את המילים בצורה שונה".

אנחנו נהרוס לכם את האתגר, ונספר שהשם של הצעצוע שמשמיע את המילה השנוייה במחולקת הוא "בריינסטורם".

  • עוד באותו נושא:
  • בובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully