וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תקבלו מנוי בחינם לשירות המוזיקה Apple Music

אבי דוד, The verifier

29.11.2020 / 9:12

תקופת החגים בעולם הגיעה, ובעולם חוגגים את חודש הקניות עם מבצעים חסרי תקדמים. מעתה, אפל מאפשרת למנויים חדשים לקבל מנוי בחינם למשך חמישה חודשים ללא עלות לשירות המוזיקה "Apple Music". כך תיהנו מהמבצע

יח"צ - חד פעמי

תקופת החגים הנוצריים כאן, ובעולם חוגגים את חודש הקניות עם מבצעי בלאק פריידי, סייבר מאנדיי ועוד. אם אתם אוהבים מוזיקה, תשמחו לדעת כי אפל מאפשרת למנויים חדשים לקבל מנוי בחינם למשך חמישה חודשים ללא עלות לשירות המוזיקה האפל מיוזיק (Apple Music). מדובר באחד משירותי המוזיקה הפופולריים, כשהוא נושף בעורפו של ספוטיפיי, שירות הסטרימינג השוודי המוביל כיום. עם זאת, לאפל מגוון רחב של יתרונות כמו הטמעה מובנית במערכות ההפעלה שלה: מחשבי המק, אייפון ואייפד.

אם עד כה לא השתמשתם באפל מיוזיק, כך תשיגו מנוי למשך חמישה חודשים בחינם

  • הורידו והתקינו את אפליקציית שאזאם (Shazam) מחנות האפליקציות האפסטור.
  • לאחר ההתקנה, פתחו את האפליקציה וחפשו אחר שיר שמתנגן ברקע.
  • לאחר זיהוי השיר, אפליקציית שאזאם תאפשר לכם לנגן את השיר באפל מיוזיק, לחצו על השירות והאפשרות למנוי של חמישה חודשים אמור להופיע לכם. בחרו באפשרות ותהינו ממנוי לשירות המוזיקה של אפל ללא עלות וללא התחייבות.
אפל מיוזיק. יח״צ,
כך תקבלו מנוי בחינם לחמישה חודשים/יח״צ

אך שימו לב: אם לא תבטלו את המנוי בתום החמישה חודשי התנסות, השירות אוטומטית יחייב אתכם בסכום העלות החודשית על פי המדינה בה אתם מתגוררים. כאשר בישראל מנוי יחיד חודשי עולה 19.90 שקלים, ומנוי משפחתי חודשי עולה 29.90 שקלים. אם אתם סטודנטים, מנוי האפל מיוזיק יעלה לכם 9.90 שקלים בחודש. אפשרות קבלת המנוי בחינם למשך חמישה חודשים באפל מוזיק זמין עד לתאריך עד ה-17 בינואר 2021.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully