וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בוואטסאפ: רקע לכל שיחת צ'אט ואפשרות חיפוש סטיקרים

אבי דוד, The Verifier

2.12.2020 / 9:57

אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ מתעדכנת: אחרי ההדלפות מגרסת הניסיון שהציגו אפשרות לשנות רקע לכל שיחת צ'אט בנפרד, כעת העדכון הופך לרשמי וזמין עבור כולם. עוד ווטסאפ מוסיפה אפשרות חיפוש סטיקרים

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

היום המיוחל הגיע: עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים, אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ (WhatsApp) משיקה עדכון חדש למשתמשי האייפון והאנדרואיד עם שלל חידושים להם המשתמשים חיכו לא מעט זמן.

לפני מספר שבועות פרסמנו בהצצה ראשונה אודות מספר חידושים עליהם עובדים בוואטסאפ. הראשון היה, אפשרות לקבוע רקע יחודי לכל שיחת צ'אט נפרדת. כך, שפעם הראשונה מאז השקת האפליקציה, ניתן לקבוע רקע אישי לכל שיחת צ'אט, או לכל קבוצה אם תבחרו. למשל, אם הקבוצה שלכם בנושא קבוצת ספורט שאתם אוהדים, ניתן לקבוע רקע ייחודי לקבוצה.

וואטסאפ מאפשרת מבחר רחב של בחירה מתוך מאות רקעים שזמינים אשר אותם ניתן למצוא תחת הגדרות השיחה אותה תרצו לשנות. ולא רק, ניתן לקבוע רקע שיתאים את עצמו בין מצב רגיל לבין מצב כהה, אפשרות לקבוע שהרקע ישתנה על פי השינוי באייפון או באנדרואיד או לקבוע זאת באופן ידני.

אוהבים את הרקע ברירת מחדל של וואטסאפ? לראשונה, ניתן לשנות את צבע הגוון, בהירות או כהות הרקע על פי בחירתכם. מלבד הרקעים החדשים, וואטסאפ משיקה חבילות סטיקרים חדשות. ולראשונה משלבת מערך חיפוש מתקדם בתוך הסטיקרים. כך שכעת ניתן לחפש אחר סטיקר ספציפי בין מאות הסטיקרים ששמרתם והורדתם.

ווטסאפ. יח״צ,
״וואטסאפ מאפשרת מבחר רחב של בחירה מתוך מאות רקעים שזמינים אשר אותם ניתן למצוא תחת הגדרות השיחה אותה תרצו לשנות״/יח״צ

הפיצ'רים החדשים זמינים כבר עכשיו למשתמשי האייפון והאנדרואיד, על מנת לוודא כי הם אכן פעילים יש לעדכן לגרסה החדישה ביותר של וואטסאפ באפסטור באייפון או בגוגל פליי באנדרואיד. הפיצ'רים הנ"ל צפויים להגיע בקרוב גם לאפליקציית הוואטסאפ למק, ווינדוס וגם גרסת ה-Web.

פורסם לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully