וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למשתמשי אייפון בישראל: מעתה החלפת מסך רשמית בתוך שעות

אחרי שאפל הסמיכה מעבדה אחת בישראל לתיקון רשמי של מסכי האייפון, כעת אידיגיטל מכריזה כי קיבלה אישור מאפל, לבצע את התיקונים בצורה מורשית גם בחנויות החברה. תחילה, השירות יהיה זמין ב-9 חנויות, ובהמשך בכל חנויות הרשת. הבשורה: תיקוני מסך מהירים במיוחד

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

מהפכה בתיקוני המסך של האייפונים בישראל: עד לפני מספר שנים אפל לא אפשרה לתקן מסכים ולמשתמשי אפל הייתה אפשרות אחת, לרכוש קיט חלופי, כלומר אייפון במחיר מוזל. לפני שלוש שנים אפל אפשרה לראשונה תיקון של מסכים מקוריים בישראל באמצעות המסכה של מעבדה אחת, ואילו היום (רביעי) אפל מאפשרת לאידיגיטל להחליף מסך בצורה רשמית בסניפי החברה. החל מינואר 2021, אידיגיטל תציע החלפת מסך בתשעה סניפים, ובהמשך בסניפים נוספים.

"במשך שנים מובילה אידיגיטל את חווית אפל בישראל. ההסמכה החדשה של אפל מאפשרת לנו כעת לעשות שינוי בשוק תיקוני המסכים בישראל. בזכות הפריסה של 18 סניפים והיותנו מעבדה מורשית, נוכל לייצר לראשונה בישראל, אופציה מהירה לתיקון רשמי ובחלקים מקוריים", אמרה איילת צרפתי -רוזן, מנכ"לית איידיגיטל.

אייפון 12. יח״צ,
מעתה, תיקון בחנויות אידיגיטל בתוך שעות עד יממה/יח״צ

כך לראשונה בישראל, ניתן יהיה להחליף למסך מקורי תוך שעות ספורות ועד 24 שעות לכל היותר.
המעבדות שיוקמו בסניפים כולן מאושרות על ידי אפל ועומדות בסטנדרטיים השירותיים שקבעה, משמע העמידות מפני מים ואבק תישמר גם בעת החלפת המסך, לרבות המשך שימוש בפונקציית הטאצ' ו-Face ID (זיהוי פנים ואצבע ביומטריים), שמבוטלים בצורה אוטומטית בעת החלפת מסך לא מקורי. עוד המשתמש יוכל להמשיך ליהנות מאחריות יצרן מלאה, כשבהחלפה במעבדה פרטית, הוא למעשה מוותר על כך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בשלב זה אידיגיטל טרם פרסמה מחירים סופיים, של עלויות התיקון, ולא ברור האם יהיו זולים או יקרים יותר מהתיקונים הקיימים. עוד ציינה כי ניתן יהיה לתקן אייפוניםש נרכשו גם בחו"ל, כל עוד הם תומכים בתקן הישראלי, והתיקון יתקיים דם לדגמים ישנים, החל מאייפון 6S ועד לאייפונים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully