וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד הבית: דינמיקה תציע תיקוני מסך רשמיים לאייפון

אחרי הכרזת אידיגיטל, כעת גם דינמיקה בהכרזה דרמטית לבעלי האייפון: החברה תציע תיקוני מסך רשמיים לבעלי אייפון. הבשורה בשונה מאידיגיטל: התיקונים יבוצעו בבית הלקוח

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

במקביל להכרזת אידיגיטל שתציע תיקונים בסניפים בתוך שעה עד 24 שעות, אפל הסמיכה השבוע את רשת דינמיקה, יבואנית רשמית והרשת המובילה במכירות אפל בישראל, לתקן מסכי אייפון ולהחליפם למסכים מקוריים, החל מינואר 2021. רשת דינמיקה היא הרשת הגדולה ביותר לתיקונים בישראל, והחלפת המסכים המקוריים תצטרף לפעילות התיקונים השוטפת שלה בעשרות סניפיה, בפריסה ארצית. בנוסף, דינמיקה היא הרשת היחידה בישראל עם מערך תיקונים עד הבית "נשבר הנייד נגיע מייד", תיקונים אלו מתבצעים במקום, תוך פחות משעה.

אלי אדדי מנכ"ל רשת דינמיקה: "כיבואן המוביל של אפל בישראל וכחלק מההובלה שלנו את עולם התיקונים, עם מערך תיקונים ייחודי עד הבית, נתחיל בחודש הקרוב בשיתוף ובהסמכה של אפל להציע ללקוחתינו שירות החלפת מסכים בסטנדרט ובאיכות הגבוהה ביותר".

השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
תיקוני מסך רשמיים בבית הלקוח/רויטרס

החלפת מסך שבור למסך מקורי משמעותית מאוד, שכן אם מסך האייפון מוחלף למסך לא מקורי או לחילופין במעבדה לא רישמית, אחריות היצרן על המסך מתבטלת. בנוסף, פונקציית טאצ' ID אינה פועלת והעמידות לנוזלים נפגמת. עד לפני מספר שנים אפל לא אפשרה לתקן מסכים ולמשתמשי אפל הייתה אפשרות אחת, לרכוש קיט חלופי, כלומר אייפון במחיר מוזל.

לפני שלוש שנים אפל אפשרה לראשונה תיקון של מסכים מקוריים בישראל באמצעות הסמכה של מעבדה אחת, ואילו היום אפל מאפשרת לרשת דינמיקה להחליף מסך בצורה רשמית בסניפי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully