וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ למשתמשים: קבלו את התנאים או מיחקו את החשבון

אלדד מטמון, The Verifier

7.12.2020 / 9:15

ווטסאפ מעדכנת את תנאי השימוש באפליקצייה, ובמידה ולא תאשרו, תאלצו למחוק את החשבון שלכם. בין השינויים הצפויים: אפשרויות העסקים באיחסון מידע והשיחות עמם על שרתי פייסבוק, ועוד

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

אפליקציית המסרים הפופולרית ווטאספ (WhatsApp) שבשליטת פייסבוק (Facebook) צפויה להודיע בקרוב על עדכון בתנאי השימוש, כאשר מי שלא יאשר אותם, לא יוכל להמשיך ולהשתמש בשירות.

את העדכון בתנאי השימוש מביא שוב אתר WABetainfo, אשר עוקב אחר גרסאות האפליקציה כשהן משתחררות אל משתמשי הבטא. בעדכון האחרון הבחין האתר בהודעה הצפויה להגיע למשתמשים בקרוב, אשר כוללת עדכון חשוב בנוגע לתנאי השימוש. לצד העדכון מופיע תאריך יעד בו הגדירה האפליקציה את האפשרות להמשיך להשתמש באפליקציה ללא אישור התנאים.

ווטסאפ pay. יח״צ,
ווטסאפ בקרוב למשתמשים: ״עדכנו את תנאי השימוש או שהחשבון ימחק״/יח״צ

בעוד האתר לא מפרט את כל התנאים בהרחבה, הסיכום שלהם כולל מידע על השימושים בהם ווטסאפ עושה במידע של המשתמשים, לצד אפשרויות העסקים באיחסון מידע והשיחות שלכם איתם על שרתי פייסבוק.

כאמור, לצד כפתור האישור מופיע התאריך 8 בפברואר, 2021, בו התנאים החדשים ייכנסו לתוקף. באישור התנאים המעודכנים תוכלו להמשיך ולהשתמש בשירות גם לאחר התאריך הזה, אך אם לא תאשרו, אפשרות השימוש באפליקציה תופסק עד שתעשו זאת, או לחילופין תוזמנו למחוק את חשבון הווטסאפ שלכם בחברה.

הגילוי החדש של WABetainfo מגיע קצת אחרי הדיווח כי בקרוב ווטסאפ תשלב את האפשרות שלה לשלוח הודעות פוש למשתמשים. לא מדובר בהודעות פרסומת אלא ככל הנראה להודעות מהסוג הזה, שמודיעות על שינויי תנאים, עדכוני מוצר ודברים רשמיים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully