וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשירי הסו-וויד של אנובה נוחתים בישראל ביבוא רשמי

אחרי שנים שבהן הצרכנים הישראלים נאלצו לרכוש בחו"ל ביבוא לא סדיר, כעת חברת כרמל דיירקט תייבא באופן רשמי את מותג הסו-וויד הפופלרי אנובה. השיטה מאפשרת בישול מדוייק, ללא ידע מקדים

אנובה/יח״צ

עכשיו בישראל ביבוא רשמי: חברת כרמל דיירקט המייבאת עשרות מותגי בישול וביניהם גם מותג המעשנות האמריקני GMG, החלה לייבא בצורה סדירה את מותג הסו-וויד האמריקני "אנובה". סו-וויד הינה שיטת בישול באמצעות וואקום ומים, ומאפשרת בישל של מזון בצורה מדוייקת, לקבל תוצאות מושלמות ללא ידע מקדים או ידע מקצועי בבישול. חברת אנובה מובילה את עולם הסו-וויד, ויש הטוענים כי היא גם אחראית על הנגשת התחום להמונים.

אנובה. יח״צ,
אפליקציה עם מתכונים, ומכשיר שמתחבר לענן החברה/יח״צ

מדובר במכשיר מהפכני שכן בניגוד לסו-וויד מסורתי, המכשירים של אנובה מתחברים לרשת האלחוטית בבית ובאמצעות אפליקציה ניתן לשלוט עליו מרחוק, לצפות במתכונים, לראות את סטטוס הבישול ועוד. הדגם החדש Precision Cooker מציע מנוע 1,000W עוצמתי והוא תומך בתקן IPX7 העמיד מפני טבילה מלאה במים ועמידות בטמפטורה מרבית של 90 מעלות. ה-Pecision Cooker נמכר בכרמל דיירקט ב-770 ש"ח, מה שהופך את הייבוא מחו"ל ללא משתלם.

בשורה נוספת לחובבי הבישול בסו-וויד, היא שמעתה גם מכונת הוואקום, מיכל מים, מכסה לסירים ומארזי השקיות לבישול של אנובה ייבואו על ידי כרמל דיירקט בצורה סדירה ותחת כאמור, יבוא רשמי. המוצרים זמינים בחנויות כרמל דיירקט ודרך האתר.

  • עוד באותו נושא:
  • אנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully