וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עיכוב באספקת האייפונים? מתקפת סייבר על המפעל של חברת Foxconn

האם מתקפת סייבר על המפעל הגדול ביותר של Foxconn ביבשת אמריקה תעכב את ייצור ומשלוחי האייפונים? במהלך המתקפה שהתרחשה, נמחקו טרות רבות של גיבויים, והוצפן מידע בהיקף נרחב. התוקפים דורשים כופר של 34 מיליון דולר

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

האם ייצור מוצרי האלקטרוניקה שביבשת אמריקה נמצא בסכנה? ענקית האלקטרוניקה "Foxconn" סבלה ממתקפת כופר במתקן מקסיקני בסוף השבוע של חג ההודיה, שם תוקפים גנבו קבצים לא מוצפנים. חברת Foxconn הינה חברת ייצור האלקטרוניקה הגדולה בעולם, עם הכנסות של מעל ל-172 מיליארד דולר בשנת 2019, ומעל ל-800 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה עובדת עבור חברות רבות בעולם, ביניהן אפל, מיקרוסופט, סוני, שיאומי. החברה מייצרת מכשירי שיאומי, פליסטיישן, אקסבוקס, אייפון, אייפדים ועוד.

הנתונים שהודלפו כוללים מסמכים ודוחות עסקיים כללים, אך אינם מכילים מידע פיננסי או פרטים אישיים של העובדים. מקורות בענף אבטחת הסייבר אישרו כי החברה אכן סבלה מהמתקפה במהלך ה-29 בנובמבר 2020, במתקן שבחוארז, מקסיקו. המתקן נפתח בשנת 2005 ומשמש את החברה להרכבה ומשלוח של ציוד אלקטרוניקה לכל האזורים בדרום וצפון אמריקה.

מאז המתקפה, אתר האינטרנט של המפעל הושבת, ומציג שגיאה. קבוצת DoppelPaymer שעומדת מאחורי רוגלות המצפינות מידע, לקחה אחריות למתקפה, ובשלב זה לא ברור מה היקף הנזק או שמה הפריצה תשפיע על תהליכי הייצור. כאמור, מדובר במפעל הגדול ביותר של Foxconn ביבשת אמריקה, כך ששיבושים מסוג זה בהחלט עשויים להשפיע על תהליכי הייצור או המשלוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully