וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

B&O E8 Sport: איכות שמע מצויינת, לצד עיצוב קומפקטי

צחי הופמן, The Gadget Review

13.12.2020 / 0:01

לא מזמן השיקה בארץ B&O את גרסת הספורט לאוזניות הנטולות חוטים שלה - E8 Sport. הן מיועדות לספורטאים שלא רוצים לוותר על צליל איכותי בזמן האימון, מצד שני, אפשר למצוא כאן פשרות מוזרות

ה-E8 Sport הן הגרסה הספורטיבית של החברה הדנית - באנג אנד אולפסן לדור השלישי לאוזניות נטולות החוטים (True Wireless) של החברה - E8 3.0. הגרסה החדשה מתמקדת בקהל אשר מחפש אוזניות פרימיום עם סאונד באיכות גבוהה, עיצוב המתאים לפעילויות ספורט ומוכן לשלם תג מחיר יוקרתי של 1,390 ש"ח.

עיצוב: קומפקטיות עם מראה אלגנטי

ה-E8 Sport מגיעות בשני צבעים שחור או Oxygen Blue. אני סקרתי את היחידה שהגיעה בצבע שחור עם מראה אלגנטי, אבל קצת פחות ספורטיבי ממה שחשבתי. האוזניות עשויות מגומי ורצועות סיליקון בשילוב עם אלומיניום, מדובר בחומרים אשר אמורים להיות עמידים בפני קורוזיה וגם לספק אחיזה יציבה, כך שהן לא יחליקו באצבעות מזיעות. האוזניות עצמן קומפקטיות וישבו אצלי בצורה נוחה באוזניים, כאשר תוך כדי ריצה שכחתי שהן שם ולא התעסקתי איתן. הערכה כוללת 4 מתאמי סיליקון בגדלים שונים וגם מתאמי ספוג של Comply.

המתאמים האחרונים מספקים איטום טוב יותר, אבל מניסיון העבר שלי, המתאמים של Comply נקרעים לאחר תקופה לא ארוכה. להשלמת היציבות של ה-E8 Sport באוזניים, ניתן למצוא בערכה גם מתאמי סנפירים, אשר מתאימים לפעילויות ספורט. כמו כן, לאוזניות עמידות בפני זיעה או מים עד לעומק של מטר במשך חצי שעה והן גם מוגנות בפני חול או אבק (תקן IP57).

B&O E8 SPORT. צחי הופמן, מערכת וואלה!
"קומפקטיות עם מראה אלגנטי"/מערכת וואלה!, צחי הופמן

שליטה באמצעות משטח מגע

באנג אנד אולפסן שילבה משטחי מגע בכל אחת מהאוזניות עבור התפעול שלהן, אשר עבדו בצורה טובה. למשל, נגיעה בודדת באוזניה הימנית מאפשרת הפעלה/עצירת שיר ונגיעה כפולה למענה שיחה (גם באוזנייה השמאלית). האוזניות גם מאפשרות שליטה בווליום, מעבר בין שירים והפעלת מצב השקיפות (הרחבה בהמשך). מה שהפריע לי, שאין כאן חיישן אשר מזהה את הוצאת ה-E8 Sport מהאוזניים, עבור עצירת השיר באופן אוטומטי.

עוד בוואלה!

״השלב הבא לנרמל יחסים עם נרניה״: הרשת מגיבה לכינון יחסים רשמיים עם בהוטן

לכתבה המלאה

איכות שמע: צליל עשיר, מפורט עם באסים עמוקים

מבחינת סאונד, אין הפתעות, באנג אנד אולפסן יודעת את העבודה. האוזניות כוללות בלוטות' 5.1 ותמיכה במקודדי AAC ו-AptX. לא נתקלתי בבעיות ניתוק והחיבור היה יציב, אפילו כאשר האזנתי איתן באמצעות שעון גרמין Venu SQ. בזמן ריצה השעון ממוקם אצלי על היד השמאלית והחיבור היה יציב כמעט כל הזמן. אני בקושי זוכר אוזניות שהצליחו להתמודד עם המשימה הזאת, מה שהכריח אותי פעמים רבות בעבר, להעביר את השעון ליד הימנית, על מנת שהוא יהיה קרוב למשדר של האוזניות.

הצליל עצמו עשיר, מפורט עם באסים עמוקים, כיף להאזין כאן למוזיקה וליהנות מחתימת הצליל של באנג אנד אולפסן ולשמוע את קולות הזמרים בצורה חדה. מצד שני, הצליל לא מספיק רחב ולפעמים מתכתי. ההרגשה הזאת בצלילים של ה-E8 Sport התרחשה בעיקר שהשוואתי אותן ל-QuietComfort EarBuds של Bose, שנמכרות באותו תג מחיר. הקשבתי ל-Blinding Lights של The Weeknd, הסאונד נהדר, אבל מצד שני אפשר לשמוע כיצד הקצוות של הצליל סובלים מעט מגוון מתכתי.

האפליקציה של החברה מאפשרת להתאים את האקולייזר באופן ידני או לבחור מפרופילים מוכנים.

מה שהיה לי חסר בתג המחיר של האוזניות האלו, הוא סינון רעשים אקטיבי (ANC). מצד שני, זאת אופציה שכנראה עדיף לא להשתמש בה בזמן ריצה. מה שכן יש כאן, זה מצב שקיפות (לחיצה בודדת על האוזניה השמאלית) שמנמיכה את המוזיקה ופותחת את המיקרופונים, כך שאפשר לשמוע את הסביבה החיצונית. הבעיה במצב השקיפות, שברגע שעוברים אליו, הוא גורם לחצי שנייה למוזיקה להישמע צורמת וזה מרגיז.

B&O E8 SPORT. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״צליל עשיר, מפורט עם באסים עמוקים״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

B&O E8 Sport: סוללה ל-7 שעות וטעינה אלחוטית

מבחינת ניהול שיחות, המיקרופונים של האוזניות עושים עבודה טובה גם במקומות סגורים וגם ברחוב, אבל נראה שאין להן יכולות מספיק טובה לעמעם את קולות הרקע של המכוניות או רעשים אחרים הנמצאים בסביבה הקרובה. עוד ל-E8 Sport זמן סוללה ארוך של 7 שעות ועם הנרתיק מדובר ב-30 שעות. טעינה של 20 דקות תספק עד שעה וחצי של ניגון. מלבד טעינה עם כבל USB-C, הנרתיק תומך בטעינה אלחוטית.

B&O E8 SPORT. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״סוללה ל-7 שעות וטעינה אלחוטית״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

בשורה התחתונה: אוזניות ספורט איכותיות עם צליל נהדר

בשורה התחתונה, ה-E8 Sport הן אוזניות ספורט איכותיות עם צליל נהדר, עיצוב נוח, זמן סוללה ארוך ונרתיק שנוח לאחסן בכיס המכנסיים. מצד שני, מדובר באוזניות עם תג מחיר יוקרתי, שלא מגיעות עם פיצ'רים שהיה מתבקש למצוא כאן, כמו סינון רעשים אקטיבי וזיהוי הוצאת האוזניות מהאוזניים.

מחיר: 1,390 שקל (אחריות לשנתיים, יבואן רשמי ביקונקט)

פורסם לראשונה ב-The Gadget Review

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully