וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ בניסוי למשתמשים נבחרים: מאפשרת שיחות וידאו דרך המחשב

מבצעים שיחות וידאו ושיחות קוליות בווטסאפ? פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם מבצעת ניסוי למשתמשים נבחרים ומאפשרת להם לקיים שיחות וידאו ושיחות קוליות דרך האפליקציה במחשב

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

משתמשים באפליקציה של ווטסאפ במחשב או בממשק האינטרנטי? פלטפורמת המסרים הפופולרית בעולם מתעדכנת, ומפעילה בימים אלו אצל משתמשים נבחרים אפשרות לבצע שיחות וידאו ושיחות קוליות דרך המחשב. עד כה כדי לבצע את השיחות הללו או לחילופין לענות להן, היה צריך להשתמש בסמארטפון, או לקיים שיחה דרך Messenger Rooms (פלטפורמת הוידאו של פייסבוק שתומכת עד 50 משתתפים בו-זמנית).

ייתכן כי בווטסאפ מאמינים שהודות לפופולריות הרבה של הפלטפורמה ברחבי העולם, המשתמשים יעדיפו לבצע קיום שיחות וידאו או קוליות ישר דרך המחשב, מה שיגרום למשתמשים לוותר על הפרוצדורה בפתיחת שיחה בגוגל האנגאוט או לחילופין Zoom. כמובן שמדובר בפלטפורמה מעט מוגבלת שאינה מאפשרת הקלטת הוידאו או השיחות, אולם בשיחות בין חברים או בשיחות לא רשמיות, לרוב לא משתמשים באותן הפונקציות.

שיחות קוליות בווטסאפ. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחות קוליות ווידאו בקרוב בממשק האינטרנטי של ווטסאפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה לא ברור מתי הפונקציה תהיה זמינה לכל המשתמשים אם בכלל, והכפתורים החדשים התווספו מעל לחלונית השיחה בווטסאפ עם שני אייקונים חדשים: אייקון של טלפון ואייקון של מצלמת וידאו ולצידם נכתב "Beta". הכפתור הופיע במחשב שלנו ללא שעשינו או הורדנו תוכנה מיוחדת, כך שנראה כי האפשרות רדומה כבר בממשק הקיים, ובפקודה אחת, האפשרות תהיה זמינה לכולם כשווטסאפ תחליט.

עוד על פי דיווחים ברשת נראה כי לא רק מי שמשתמש באפליקציה יהנה מהפונקציה החדשה, אלא גם מי שמשתמש בממשק האינטרנטי. בשלב זה ווטסאפ לא הגיבה לגבי העדכון, וגם לא ברור מתי יהיה זמין לכלל המשתמשים, אם בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully