וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 מיליון סרטונים הוסרו: פורנהאב קיצצה יותר משני שליש מהתכנים

לאחר שנחשף כי שימשה אכסניה לסרטוני ניצול קטינות, ויזה ומאסטרקארד חסמו את התשלום ופורנהאב נאלצה להסיר כמעט 70 אחוז מהתכנים באתר

Pornhub LifePlan- The Premium Membership That Lasts a Lifetime.

זו הייתה סערה אמיתית. לפני מספר ימים נחשף בניו יורק טיימס כי פורנהאב, האתר הפופולרי לתכנים למבוגרים, מאפשר למשתמשים להעלות סרטונים לא מפוקחים - והמחיר שהחברה שילמה היה כבד. הדרמה החלה כשבעיתון גילו כי לאתר עלה סרטון המתעד תקיפה מינית של קטינה. בעקבות האירוע הזה איימו ויזה ומאסטרקארד כי לא יאפשרו למשתמשים לשלם באתר ואכן חסמו את האופציה הזאת.

אתמול (ראשון) פורנהאב התקפלה. ערוץ התחקירים Vice News דיווח כי כל הסרטונים הלא מאומתים הוסרו מהאתר. מהו סרטון לא מאומת? כל סרטון שהגיע ממשתמשים שאינם מפיקים רשמיים או מה-models program של האתר. המשמעות היא שכל מה שהגיע מפייסבוק, טוויטר, טיקטוק וכד' לא יאושר עוד להעלאה. לפני המחיקה עמד מספר התכנים באתר על כ-13.5 מיליון והיום נותרו בו כ-4.7 מיליון - צניחה של קרוב ל-70 אחוז מהתכנים.

פורנהאב מאפשרת לאיטלקים להתחבר לשירות הפרימיום שלה בעקבות נגיף הקורונה. פורנהאב איטליה, צילום מסך
פורנהאב מזדהה עם איטליה ומאפשרת לה צפיית פרימיום בחינם, אפריל 2020/צילום מסך, פורנהאב איטליה

על פי הדיווחים, האתר שימש אכסניה לסרטונים על ניצול, כשהשיא הגיע בהצגתה של נעדרת בת 15 מפלורידה ש"כיכבה" ב-58 סרטונים. החשיפה עוררה ביקורת קשה.

פורנהאב אימצה לאורך השנים מחלקת שיווק וקריאייטיב מצוינת, עד שהפכה תדמיתית לערוץ מיינסטרים ולשם גנרי לאתר פורנו. באפריל, עם פרוץ משבר הקורונה, פתחה החברה את ערוצי הפרימיום בחינם לרווחת תושבי העולם, בעוד אחד מהמהלכים השיווקיים המבריקים שלה. ב-2019 נרשמו באתר 42 מיליארד ביקורים - פי 6 מאוכלוסיית העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנהאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully