וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בעיית המלאים: אפל תחזור להשיק אייפונים בחודש ספטמבר

אחרי הדחיה המשמעותית בהשקת סדרת האייפון 12, נראה כי אפל סוף-סוף הצליחה להשתלט על בעיית האספקה והעיכובים שנגרמו כתוצאה מהשלכות נגיף הקורונה, וכי סדרת האייפון 13 תושק כמתוכנן - בחודש ספטמבר

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

אחרי עיכובים משמעותיים בשרשרת האספקה של ייצור האייפונים שנבעו בעקבות נגיף הקורונה, נראה כי אפל הצליחה להשתלט על העיכובים. על פי האנליסט מינג צ'י קו, אפל תחזור להשיק את האייפונים במהלך חודש ספטמבר החל מהשנה הבאה. כך למעשה, אפשר לצפות שנראה בספטמבר 2021 את משפחת האייפון 13, ובמהלך חודש אוקטובר או אפילו ספטמבר, היא תגיע לחנויות. עם זאת, היו טענות כי אפל מתקשה עם ייצור מעבדי ה-A15 על ידי חברת TSMC, מה שיגרום לאפל לדחות שוב את השקת האייפונים. עם זאת, קו הרגיע ועדכן כי על פי המידע העדכני, נראה כי אפל תעמוד בלוחות הזמנים, גם עם ייצור המעבדים החדשים.

השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
אפל צפויה להשיק את האייפון 13 במהלך חודש ספטמבר, כמתוכנן/רויטרס

השנה אפל נאלצה לדחות באופן חריג את השקת האייפונים לחודש אוקטובר, כשאף זמינות הדגם הבכיר ביותר בסדרה, האייפון 12 פרו מקס נדחתה לחודש נובמבר. הדחייה החריגה נבעה בעקבות נגיף הקורונה שיצר עיכובים רבים בשרשרת האספקה, ואף הסגר העולמי שמנע ממהנדסי אפל להגיע למפעלים בסין ולפקח מקרוב על תהליך הייצור. גם ההשקה בישראל נדחתה והיא צפויה להתקיים רק השבוע, כחודשיים אחרי ההשקה העולמית.

מוקדם עוד להתנבא על השקת האייפונים הבאה, אך אנליסטים מעריכים כי האייפון 12 מיני לא הצליח להתרומם מבחינת היקף מכירות, על אף שמדובר בסמארטפון אטרקטיבי שמשלב מחיר יחסית נמוך ותמורה מאוד גבוהה למחיר. על פי חברת המחקר Wave7, היקף המכירות של האייפון 12 מיני עמד על בין 4% ל-5% מסך היקף מכירות האייפונים החדשים אצל חברות הסלולר האמריקניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully