וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מאשרת? ה-Galaxy S21 צפוי להגיע עם עט מובנה

בבלוג שכתב ראש מחלקת המובייל בסמסונג, הודה לכל תומכי החברה במהלך שנת 2020 וציין כי במהלך ינואר צפויה הכרזה חשובה. על פי השמועות, מדובר בסדרת ה-S21. עוד נראה כי בין ההכרזות, אנו צפויים לראות לראשונה תמיכה ב-S-Pen

galaxy note 20/יח״צ

אחרי אינספור שמועות, הדלפות וגם ציפייה מקרב המשתמשים, נראה כי השנה זה צפוי לקרות: חברת סמסונג תשלב את העט (S-Pen) מתוך ה-Note 20 ותוסיף אותו לסדרת מכשירי הדגל, ה-Galaxy S21 שצפויה להיות מוכרזת במהלך ינואר הקרוב. על פי ההדלפות, ההכרזה צפוייה להתרחש ב-26 בינואר, וכרגיל, גם השנה לא נראה שינויים משמעותיים או כאלו שחיכינו להם כמו מצלמה מתחת למסך, למעט ה-S-Pen.

בבלוג שכתב TM Roh, נשיא וראש מחלקת המובייל של סמסונג, התגאה בהישגי החברה בשנת 2020, על אף נגיף הקורונה. בין השורות, ניתן להבין כי התוספת שמשתמשים רבים המתינו לה, צפויה להגיע ב-Galaxy S21. "תודה לכל מי שתמך בנ ב-2020. אני מחכה לשתף אתכם בפרטים נוספים במהלך ינואר!", סיכם את הבלוג, רגע לפני שכתב: "התמקדנו הרבה במה שהמשתמשים שלנו אוהבים בסדת ה-Note, ואנחנו נרגשים להביא חלק מהפיצ'רים הללו לעוד לסדרות סמארטפונים".

על פי הערכות, נראה כי העט S-Pen יגיע רק בסדרת ה-Galaxy S21 Ultra, וייתכן שגם יגיע לסמארטפונים המתקפלים. עוד ציין Roh כי החברה צפויה להרחיב את סדרת הסמארטפונים המתקפלים, כשנראה דגמים נוספים ואפילו נגישים יותר מבחינת מחיר. עד כה, הודלף כי הענקית הקוריאנית תכריז בשנה הבאה על לא פחות מארבעה סמארטפונים מתקפלים. בשלב זה לא ברור כמה "נגישים" יהיו הסמארטפונים המתקפלים, כשהיום המחיר מתחיל מ-5,000 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully