וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה התחיל מוקדם ונמשך: ביקושי שיא לאייפון 12 בלילה הלבן

כ-300 רכבים הגיעו לדרייב אין וחיכו לחצות, להשקת אייפון 12 בלילה הלבן של iDigital. המנכ"לית הגיעה וחילקה את הטלפונים לחלק מהמגיעים: "הציבור הישראלי בחר והצביע בעד המותג האהוב עליו"

לילה לבן השקת אייפון 12/סיון פרג'

ביקושי שיא לאייפון 12 החדש שהושק הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל. רשת iDigital קיימה אירוע לילה ייחודי: אי דיגיטל אי דרייב במתחם האקספו בגני התערוכה בתל אביב. הרשת נאלצה לדחות למעלה מ-700 בקשות להגעת לקוחות עם רכבים ללילה הלבן של חובבי אייפונים שהגיעו מוקדם לקבל ראשונים את האייפון הנחשק.

לילה לבן iDigital. יחצ,
גשם או לא, כולם הגיעו לאסוף את המכשיר/יחצ

אל המתחם בגני התערוכה התחילו להגיע מכוניות בודדות כבר בשעות הצהריים המוקדמות - הכול במטרה להיות ראשונים שיזכו להחזיק את המכשירים הנחשקים. בסביבות חצות, עם תחילת מסירת המכשירים, עמדו מאות מכוניות בכניסה לאקספו ת"א, שם התקיים האירוע, וחסמו חלקית את שדרות רוקח בעיר. הקהל, שהגיע במצב רוח מרומם לחגיגה מכל רחבי הארץ, ונהנה ממוסיקה, פינוקים, חטיפים ושירות של מסירת מכשירי האייפון 12 החדש, בלי לצאת מהמכוניות, כמובן - שמירה על ריחוק חברתי. כיאה להשקת האייפונים הראשונה בעידן הקורונה.

חלק גדול ממקבלי המכשירים לא ידע שבאחת העמדות לחלוקת המכשירים שירתה אותם
מנכ"לית Digital איילת צרפתי רוזן. עשרות מעובדי החברה עבדו ביחד איתה עד השעות הקטנות של הלילה בחלוקת האייפונים החדשים. צרפתי רוזן: "יש ביקוש שיא לאייפונים החדשים. הציבור הישראלי בחר והצביע בעד המותג האהוב עליו. לקראת ההשקה נמכרו ברשת איידיגטל פי 4 יותר מכשירים מאשר ההשקה הקודמת".

גם בחנויות הרשת שנפתחו הבוקר הורגשה תנועה ערה של קונים ומתעניינים בדגמים החדשים של אייפון 12, הכוללים גם דגמי פרו מקס גדולים במיוחד, כמו גם דגמי מיני - השומרים על איכויות האייפון בתוך נייד קטן, חזק ובעיצוב מוצר כובש.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully