וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנץ יקבל חיסון חליפי": הרשת מגיבה למבצע החיסונים

ראש הממשלה ושר הבריאות הם הראשונים להתחסן נגד הנגיף, ופתחו את מבצע החיסונים מול המצלמות. "אני מאמין בחיסון הזה. טובי המדענים פיתחו אותו ואלפים כבר התחסנו", אמר נתניהו. ברשת הגיבו למבצע, ואספנו את התגובות הטובות ביותר

בווידאו: נתניהו ואדלשטיין התחסנו נגד קורונה/צילום: ניב אהרונסון ולע"מ, עריכה: עמית שמחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין התחסנו אמש (שבת) נגד נגיף הקורונה בבית החולים שיבא בתל השומר. נתניהו ואדלשטיין הם הראשונים בישראל שחוסנו, והם עשו זאת מול המצלמות כדי לעודד את הציבור לעשות כן. נתניהו אמר לפני החיסון כי "אנחנו חווים את המגיפה הקשה ביותר שהאנושות יודעת בעת החדשה. ביקשתי להתחסן ראשון, יחד עם שר הבריאות, כדי לתת דוגמה אישית. כולם צריכים להתחסן".

הוא הוסיף כי "אני מאמין בחיסון הזה. טובי המדענים פחתחו אותו ואלפי אנשים כבר התחסנו בו". לאחר קבלת החיסון, הודה נתניהו למנכ"ל פייזר, והוסיף כי "זהו רגע מאוד מרגש. בדרך לכאן חשבתי על הילדים שיפגשו עם ההורים שלהם, פתיחת האיצטדיונים וחדרי הכושר. הצעד הראשון זה להתחסן". כעבור כמה דקות, חזר נתניהו ואמר כי "אני מרגיש נהדר. אני מבקש דווקא עכשיו לשוב על ההנחיות. אם כולם יתחסנו וכמה שיותר מהר אז נוכל להחזיר מהר את הכלכלה. ניתן עוד מענקים כדי להחזיר את הכלכלה". ברשת לא איחרו להגיב, ואספנו את התגובות הטובות ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • חיסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully