וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מוותר על קריאת ספרים": ראש הממשלה פתח ערוץ טיקטוק

מנסה לפנות לקהל הצעיר: ראש הממשלה, בנימין נתניהו פתח ערוץ טיקטוק חדש בזמן שהתחסן. הסרטון הראשון עלה זמן קצר אחרי שסיים להתחסן וקרא לקהל הצעיר "לכו להתחסן", והוסיף: "לא מוותר לכם על קריאת ספרים"

בווידאו: נתניהו מודיע שיתחסן נגד קורונה במוצאי שבת כדי לשמש דוגמה/צילום: לע"מ

מנסה לפנות גם לקהל הצעיר: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פתח עמוד טיקטוק. מהלך דומה ביצע נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. הרשת החברתית מיועדת לצעירים עד גילאי העשרה, ונחשבת לפופולרית במיוחד. רק לאחרונה, פתחה טיקטוק נציגות רשמית בישראל. "אני פה בבית חולים שיבא אחרי החיסון, מרגיש מצויין. תלכו להתחסן. מה שמעתי? שתוך כדי החיסון פתחתם לי טיקטוק? בסדר גמור, זה טוב אבל אני לא מוותר לכם על קריאת ספרים. אז תתקתקו ספרים. תלכו להתחסן!", אמר נתניהו בטיקטוק הראשון שהעלה. הטיקטוק של נתניהו זכה ל-8,245 לייקים, אלפי תגובות ומעל ל-42 אלף עוקבים.

@bnetanyahu

עדכון: ראיתי את הצחוקים ברשת ואני רוצה להרגיע אתכם אין לי זנב ???##ישראל ##קורונהטיים

♬ original sound - Benjamin Netanyahu - נתניהו

טראמפ השתמש ברשת החברתית טיקטוק במהלך קמפיין הבחירות האחרון שבו הפסיד. במהלכו, טראמפ הבטיח "מיליון תומכים צעירים", אך "הנערים של אמריקה" השאירו את האולם ריק. כך מי שהצהיר על כוונתו להגיע לאירוע, חתם עם שמות או כתובת מייל מזויפים. היוזמה התפשטה בקרב צעירים, במיוחד אצל חובבי מוסיקת פופ קוריאנית. בסרטונים שהופצו בטיקטוק נראו נערים רוקדים מול צילומי מסך להזמנותיהם לעצרת של טראמפ. רבים מהם התנגנו לצלילי השיר "מקרנה", והתופעה צברה תאוצה ברשת.

טיקטוק נמצאת בבעלות חברה סינית בשם "ByteDance", מהסטארט-אפים בעלי השווי הגדול ביותר בעולם. האפליקציה הורדה מעל ל-165 מיליון פעמים בארצות הברית, ובסך הכל נרשמו שתי מיליארד הורדות ברחבי העולם. אך עם קצב הגדילה המטאורי, נראה כי כעת גם ממשלות שמו את עיניהן לכיוון הפלטפורמה, מחשש שמדובר בסיכון בטחוני. שר האוצר האמריקני התבטא באוגוסט האחרון נגד האפליקציה, ואמר: "טיקטוק תימכר - או שהיא תיחסם בארה"ב". מאז דווח כי היא תימכר לאורקל וענקית הקמעונות וולמארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully