וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים בתור: ביקושי שיא לאייפון 12 בישראל

משבר כלכלי? הישראלים עומדים בתור לרכוש את האייפון 12, ולטענת דינמיקה, החברה רשמה ביקושי שיא עבור האייפון החדש, לעומת רכישת האייפון הקודם. ואיזה צבע הישראלים מעדיפים?

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

בתום שבוע ההזמנות המוקדמות של סדרת מכשירי iPhone 12 בישראל, דינמיקה, יבואנית רשמית של אפל, מכרה את מספר המכשירים הגדול ביותר בישראל, לטענתה. דינמיקה מדווחת על קפיצה של 600% במכירות לעומת שבוע ההזמנות המוקדמות הראשון בהשקת אייפון 11. עוד מדווחת דינמיקה כי מעל 70% מהרכישות התבצעו השנה באתר האונליין של הרשת. לדבריה, הדגם הנמכר ביותר הוא אייפון 12 פרו והצבע שנחטף מהמדפים בצורה גורפת הוא הצבע החדש - כחול נייבי.

בשבועות הקרובים, צפויים להגיע לדינמיקה אלפי מכשירי iPhone 12 נוספים וכבר עכשיו ניתן לעשות הזמנה עבורם. אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה: "מדובר בהשקה הכי חזקה ומשמעותית שחווינו. הציפייה לסדרת אייפון 12 הייתה גדולה מאוד, וככל שההשקה נדחתה פעם אחר פעם, כך הביקוש עלה. ההסתערות על רכישת האייפון 12 היא מהגדולה שראינו בישראל. הדגם הנמכר ביותר הוא אייפון 12 פרו ואחריו אייפון מיני וככלל בכל הדגמים הביקוש לצבע כחול נייבי שולט. לקהל הישראלי חשוב להתחדש במכשיר הטלפון המעודכן ביותר, גם אם הוא משתמש בדגם אחד אחורה. אנחנו מסכמים שבוע מכירות שיא ועסוקים כעת במבצע לוגיסטי בכדי לספק למקסימום מהלקוחות את המכשיר שבחרו בהקדם", סיכם אדדי.

השקת אייפון 12, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
הישראלים מעדיפים את הצבע הכחול/רויטרס

סדרת האייפונים החדשה הושקה בשבוע שעבר בישראל, וזאת חודשיים אחרי ההשקה העולמית של דגמי האייפון פרו והאייפון 12. בחודש נובמבר הושקו בעולם האייפון 12 פרו מקס והאייפון 12 מיני. מחירו ההתחלתי של האייפון 12, עומד על 2,990 ש"ח, כשהדגם הבכיר בחלק מהחנויות עולה יותר מ-6,000 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי אדדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully