וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל בשיתוף טיק טוק: מציעות 4 חודשים בחינם לאפל מיוזיק

אבי דוד, The Verifier

22.12.2020 / 10:04

נלחמת בספוטיפיי ושירותי הסטרימינג המתחרים: אחרי שאפל יצאה בהטבה עם אפליקציית זיהוי המוזיקה שבבעלותה "שאזאם", ועם שירותים נוספים, כעת היא חוברת לטיקטוק ומציעה 4 חודשים בחינם לאפל מיוזיק, עבור משתמשי הרשת החברתית

בווידאו: טראמפ אומר כי יאסור את פעילות "טיקטוק" בארה"ב מחשש לאיסוף מידע מסין/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

חברת אפל (Apple) ממשיכה באגרסיביות שלה על מנת למשוך כמה שיותר משתמשים חדשים לשירות המוזיקה שלה, האפל מיוזיק (Apple Music) שמנסה לתת פייט הולם לשירות המוזיקה ספוטיפיי (Spotify).

לפני כשבוע ימים פרסמנו כי אפל מאפשרת למנויים חדשים להינות בין חודשיים לחמישה חודשים להצטרף לשירות המוזיקה בחינם דרך אפליקציית זיהוי השירים שאזאם (Shazam). אך נראה כי כעת אפל ממשיכה עם פרסום למשוך מנויים חדשים לשירות, והפעם דרך אפליקציית טיק טוק (Tik Tok).

טיקטוק. ShutterStock
מנויי חינם לאפל מיוזיק למשך ארבעה חודשים/ShutterStock

רק שהפעם אפל מאפשרת ליהנות מארבעה חודשים לשירות המוזיקה האפל מיוזיק, רק כאשר האפשרות זמינה למנויים חדשים בלבד. מספר משתמשים כבר נתקלו בפרסומת שמוצגת בין הסרטונים שנצפים ברשת החברתית, כך שאם קפצה לכם הפרסומת ואתם מנויים חדשים, אנו היינו ממליצים לקפוץ על המציאה ולהינות מארבעה חודשים באפל מיוזיק.

טיקטוק נמצאת בבעלות חברה סינית בשם "ByteDance", מהסטארט-אפים בעלי השווי הגדול ביותר בעולם. האפליקציה הורדה מעל ל-165 מיליון פעמים בארצות הברית, ובסך הכל נרשמו שתי מיליארד הורדות ברחבי העולם. אך עם קצב הגדילה המטאורי, נראה כי כעת גם ממשלות שמו את עיניהן לכיוון הפלטפורמה, מחשש שמדובר בסיכון בטחוני. שר האוצר האמריקני התבטא באוגוסט האחרון נגד האפליקציה, ואמר: "טיקטוק תימכר - או שהיא תיחסם בארה"ב". מאז דווח כי היא תימכר לאורקל וענקית הקמעונות וולמארט.

הכתבה התפרסמה לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully