וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל שאין חיסון לסבבי בחירות מיותרים": הרשת מגיבה לבחירות

הכנסת פוזרה באופן אוטומטי לאחר שחבריה לא אישרו את תקציב המדינה עד המועד הנקוב בחוק. בעקבות זאת, הבחירות לכנסת ה-24 ייערכו ב-23 במרץ 2021. ברשת הגיבו, ובעיקר היו מתוסכלים. אספנו את התגובות הטובות ביותר

בווידאו: לוין מודיע על פיזור הכנסת ה-23/צילום: ערוץ הכנסת

כנסת ישראל ה-23 פוזרה אמש (שלישי) באופן אוטומטי - פחות מעשרה חודשים מאז הושבעה, לאחר שתקציב המדינה לא אושר עד פקיעת המועד הקבוע בחוק, ואחרי כישלון הניסיונות לדחות מועד זה.עקב כך, מערכת הבחירות לכנסת ה-24 יוצאת לדרכה ואזרחי ישראל יצאו לקלפיות ב-23 במרץ 2021, ארבעה ימים לפני חג הפסח. זה יהיה סבב הבחירות הרביעי שנערך בישראל בתוך פחות משנתיים.אתמול נכשל ניסיון של הקואליציה לחוקק חוק לדחיית המועד להעברת התקציב, ונכשלו גם המגעים בין הליכוד לכחול לבן, להשגת הבנות להמשך קיום הממשלה. משכך, הכנסת מתפזרת באופן אוטומטי.

הערב אישרה מליאת הכנסת בקריאה שניה ושלישית, רגע לפני פיזור הכנסת, את הוראת השעה לניהול הבחירות לכנסת ה-24 בזמן קורונה. לפי הצעת החוק, חלק מהקלפיות יוגדרו כייעודיות לבוחרים שנדרשים לחובת בידוד, וקלפיות נפרדות לחולים. בוחר שחייב בבידוד יוכל לצאת ממקום הבידוד לצורך ההצבעה בלבד, וזאת על פי תנאים שייקבעו על ידי יו"ר וועדת הבחירות המרכזית, בהתייעצות עם סגניו ועם מנכ"ל משרד הבריאות, לרבות לעניין אופן ההגעה של המבודדים והחולים לקלפי.

ברשת לא איחרו להגיב, ובעיקר להביע תיסכול. אספנו את התגובות הטובות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully