וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסונים לא יחזירו עובדים למשרד? בהייטק מצאו פיתרון

למרות החיסונים, הצפי הוא שרוב העובדים לא יחזרו למשרדים עד סוף 2021. הפיתרון: לחלוק את המשרד עם חברה אחרת ללא הסכמי שכירות מחייבים. איך זה עובד ומדוע זה משתלם לכולם?

בווידאו: בעלי עסקים חוששים מסגירת החנויות בעקבות חציית רף התחלואה/צילום: סוניה גורודיסקי

שנת 2020 שתסתיים בקרוב ערערה את המוסכמות הקבועות בנוגע לתפקידו של המשרד בחייה של חברה. מסתמן שלמרות האופטימיות שהביא איתו החיסון, חברות רבות מבינות שגם ב-2021 המצב לא ישוב לקדמותו, ומקבלות החלטות בנוגע לשטחי המשרדים. על רקע ההבנה כי מודל העבודה ההיברידי צפוי להשאר גם בעידן הפוסט קורונה, הוחלט בחברת היי-בוב להשכיר את הקומה העליונה במשרדי החברה, השוכנים ברחוב בן אביגדור בת"א, לחברת קוגניטיב - COOGNITIVE.

מאז פרוץ הקורונה עובדי חברת היי-בוב, חברת טכנולוגיית ה- HR אשר עומדת מאחורי פלטפורמת ניהול משאבי האנוש המובילה "בוב", אימצה בתמיכת ההנהלה מודל עבודה היברידי. מרבית העובדים עובדים מהבתים ובמשרדים ישנה נוכחות מצומצמת ומתחלפת בהתאם לתקנות המחייבות של התו הסגול.

ייעול משרדים. יחצ,
אם לא כולם באים למשרד, בואו נחלוק/יחצ

"אפשרנו לעובדים שלנו לשלב ולמצוא כל אחד את דרך העבודה הנוחה לו ביותר בתקופה כל כך מאתגרת ומבלבלת. אנחנו מעודדים כל עובד למצוא את השילוב והאיזון שהכי נוחים לו בין הבית למשרד", מסבירה נירית פלד מינץ, סמנכ"לית משאבי אנוש בהיי-בוב, ואומרת כי להערכתה המודל הזה אינו משהו שהולך לחלוף וככל שחברות ישכילו לאמץ אותו (בתצורה כזו או אחרת), כך הן ירוויחו עובדים מרוצים יותר.

משרדי החברה הממוקמים בלב העיר תל אביב נחנכו לפני כשנה לאחר חצי שנה של עבודות שיפוץ ועיצוב, ונחשבים לפנינה אדריכלית של ממש. "לא הספקנו ליהנות מכל השטח הזה ואז הגיעה הקורונה ואיתה הסגרים, ההנחיות והפורמט של העבודה מרחוק", מתארת נירית את המצב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ייעול משרדים. יחצ,
במציאות הנוכחית יש מספיק מקום לכולם/יחצ

לאחר שהעבודה מהבית התגלתה כחיובית וככזו שאיננה פוגעת בתפקוד החברה, היה זה צעד הגיוני לאפשר לחברות נוספות ליהנות משטח העבודה הזה ללא הסכמי שכירות ארוכים ומחייבים. מתוך ההבנה הזו, הוחלט להשכיר שטח של כ-720 מ"ר מרוהט ומוכן לעבודה לחברת COOGNITIVE וכך למעשה שתי החברות יוצאות נשכרות.

"בעקבות מגפת הקורונה ובמטרה לשמור על בריאותם וביטחונם של עובדי הייבוב, בחודש מרץ 2020 עברה כל החברה ברחבי העולם, לעבודה מהבית", מסבירה נירית. "כשניתן היה ליישם את התו הסגול במשרדים שלנו בתל אביב, או לעבוד על פי הרגולציות השונות בחו"ל - אפשרנו לעובדים שרצו בכך, להגיע למשרד ולעבוד בו בתיאום מראש. הדבר החשוב לנו ביותר היה לשמור על הבטיחות של העובדים ועל שלומם, אך מעבר לכך, גם מהר מאוד למדנו כולנו את היתרונות של העבודה מהבית וראינו שהצוותים שלנו נשארים מאוד פרודוקטיבים, לצד העובדה שרבים פשוט אוהבים לעבוד מהבית ועוד יותר אוהבים את היכולת לבחור ולשלב בין העבודה מהבית ומהמשרד.

"בהסתכלות קדימה, ברור לנו שנמשיך לעבוד במודל ההיברידי ולאפשר לצוותים שלנו את הגמישות ואת הבחירה. מצד שני, אנחנו רוצים להמשיך ולעודד מפגשים ומאמינים שיש כוח גדול והרבה יתרונות למפגשים פיזיים ולעבודה במשרד ולכן אנחנו לא מתכננים לוותר על המשרדים שלנו, אלא פשוט לנצל אותם בצורה טובה יותר. ההחלטה על העבודה ההיברידית, איפשרה לנו להשכיר את הקומה העליונה לחברה נוספת שגם היא מאפשרת לעובדים לעבוד מהבית או לעבוד מהמשרד בהתאם לתקן התו הסגול. אני מאמינה שהשילוב בין עבודה מהבית לעבודה במשרד הינו שילוב מנצח לשביעות רצון מהעבודה, לתקשורת טובה בין העובדים וליעילות של העבודה".

נירית הייבוב. עמית שעל,
נירית פלד מינץ, סמנכלית HR בהיי-בוב/עמית שעל

חברת היי-בוב מציעה פלטפורמת ניהול עובדים אינטואיטיבית וחדשנית שמבוססת על נתונים לחברות בין לאומיות, צומחות עם מאות רבות של עובדים, תוך התאמה לסביבת עבודה משתנה ולצרכים של ניהול משאבי האנוש - עבודה גלובאלית, מרחוק ובשיתוף פעולה. להיי-בוב צמיחה תלת ספרתית שנה אחרי שנה במכירות, במשך ארבע שנים רצופות. החברה הופכת למובילת שוק משמעותית בתחומה ומחזקת את מעמדה בקרב חברות גלובליות בגודל בינוני שצומחות באופן מהיר בכמות העובדים. החברה מונה 160 עובדים ופועלת משלושה משרדים (תל-אביב, לונדון וניו יורק) מאז הקמתה בסוף 2015, גייסה 124 מיליון דולר והפכה למערכת משאבי האנוש הנבחרת על ידי יותר מ-1,000 לקוחות, ביניהם- Ironsource, Gong, Fiverr ,Reciept Bank ועוד. כמו כן, להיי-בוב שיתופי פעולה אסטרטגים עם מערכות ארגוניות כגון Slack, ADP, Microsoft Teams ועם חברת Mercer - המובילה בעולם בתחום שרותי ה - HR לארגונים.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully