וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאה מרשימה: בדקנו מעשנה חשמלית ניידת של GMG

התפשטות נגיף הקורונה, סגירת המסעדות והסגר הביתי הובילו לעלייה ניכרת בשימוש במוצרי בישול חכמים. בין היתר, גם תחום עישון הבשרים זכה לנסיקה אדירה. בדקנו מעשנה חשמלית של GMG שתאפשר לכם גם לעשן בשטח, תחת "ריחוק חברתי"

Davy Crockett/יח״צ

תחום העישון הביתי צבר תאוצה בשנה האחרונה, ובין החברות שמובילות אותו ניתן למצוא את טרייגר ו-GMG (Green Mountains Grill) מדובר בחברה אמריקנית שמייצרת מעשנות פלטס חשמליות, ומאפשרת עישון ללא גחלים, עם מינימום התעסקות ושמירה אוטומטית על הטמפרטורה. הדגם שהגיע אליי לבדיקה הוא ה-Davy Crockett, על שמו של גיבור עם אמריקני מהמאה ה-19. מדובר במעשנה ניידת, קלה לתפעול שמגיעה במחיר מפתיע ומציעה יכולות ובעיקר טעמי עישון נהדרים.

מעשנה טובה, דורשת נתחים טובים

כבר ציינתי בעבר שאת איכות חומרי הגלם אני חייב לקצביה שלי, נתחים Point שעל אף שהם ממוקמים באבן יהודה, מרחק של חצי שעה ממני, היא כבר מזמן הפכה להיות קצביית הבית שלי שאני מקפיד לבקר לפחות אחת לשבוע והכל הודות לאנשים ולאיכות הבשר שיש שם. את הנתחים בביקורת רכשתי מהקצב שלי שגם הדריך אותי לאורך כל הדרך מהי הדרך הטובה ביותר להכין את הבשר. הנתח המוצלח ביותר הוא האסאדו נברסקה, שהגיע משיוש להפליא, ללא שומן ויצא מעדן.

נתחים point. יח״צ,
מעשנה טובה, דורשת נתחים טובים/יח״צ

עיצוב קומפקטי והרכבה פשוטה במיוחד

מדובר במעשנה ניידת שניתן להפעיל גם בבית, בחצר וההפעלה וההרכבה פשוטה במיוחד. התעקשתי על להרכיב אותה לבד וגיליתי שמדובר במשימה שכל אחד יכול לבצע, כשכל האביזרים וההוראות הנדרשות מסופקות בערכה: מבריגים את הארובה באמצעות מפתח ברגים וברגים שמסופקים בערכה, מסדרים את הרשתות בתוך המעשנה, מכניסים שבבי פלטס (שבבי עץ דחוסים) למיכל, ויוצאים לדרך. כל מי שעם תפיסה טכנית בסיסית, יצליח להרכיב את המעשנה ללא שום בעיה.

המעשנה שוקלת 31 קילוגרם והיא מעט כבדה, אך בעזרת הרגליים המתקפלות, ניתן להכניס אותה לתא המטען באוטו ולהשתמש בה בכל מקום, בין היתר גם הודות לחיבור למצת הרכב או לשקע החשמל בבית או בשטח. תהליך הניוד לא פשוט, והוא ניתן לביצוע על ידי בן אדם אחד בקושי בינוני, או בעזרת שני אנשים ללא קושי. המעשנה הפתיעה בכל היבט: גם בגודל וגם בתוצאה הסופית עליה אפרט בהמשך. למעשה, ה-Davy Crockett מספקת את השילוב המושלם: גם מאפשרת עישון בשרים בבית במידה ואין לכם חצר גדולה, וגם מאפשרת ניידות מלאה.

GMG. מייקי לוי, מערכת וואלה!
"עיצוב קומפקטי והרכבה פשוטה במיוחד"/מערכת וואלה!, מייקי לוי

עישון של עד 260 מעלות

את ההפעלה הראשונה ביצעתי למשך שעה על טמפרטורה גבוהה (220 מעלות), כשהיא מסוגלת להגיע עד 260 מעלות. ביצעתי זאת כדי "לשרוף" את כל החומרים אם ישנם במעשנה, ולאפשר עישון נקי. המעשנה מתחברת ל-WiFi וניתן למצוא אנטנה חיצונית שמתברגת, ולמעשה באמצעות הקישורית ניתן לשלוט על המעשנה מרחוק, גם בשטח. בניגוד לחברות אחרות, תהליך ההתאמה בין המעשנה לאינטרנט היה קל למדי, ונעשה בצורה מהירה להפליא.

עוד בוואלה!

עדיין יקר: מחירי סדרת הגלקסי S21 הודלפו באירופה

לכתבה המלאה

עישון הבשר נעשה בצורה מדוייקת, ולכל נתח מוגדרת טמפרטורת יעד. כלומר, העישון לא נעשה בצורה עיוורת או מוגדר בזמן, אלא מוגדר בטמפרטורה. כך היא כוללת "פרוב", שזהו למעשה מדחום מובנה שנכנס אל תוך נתחה בשר ומאפשר לצפות בטמפרטורה דרך לוח הבקרה שבמעשנה או דרך האפליקצייה. כך גם ניתן להגדיר טמפרטורת יעד. כך למעשה, ניתן לעשן בשר ללא צורך להיות צמוד למעשנה בכל רגע נתון.

למעשנה לוקח כרבע שעה עד שהיא מגיעה לטמפרטורת היעד וניתן להתחיל לעשן את הבשרים. למרות שמדובר במעשנה ניידת ושטח הצלייה שלה על פניו הדאיג אותי, נראה כי רוחב של 45 ס"מ ועומק של 32 ס"מ מספיקים להכין נתח אחד בינוני -גדול של אסאדו ללא שום בעיה. הטעמים היו נהדרים, כשטעם העישון הורגש והשבבים שאני השתמשתי בהם נתנו טעם עדין שהתקבל באהדה גדולה בבית. טעמי העישון הוגדרו כקלים, הודות לשבבים העדינים שהגיעו. עם זאת, ניתן למצוא תערובות עם טעמים יותר מורגשים, אך זה עניין של טעם אישי ומטרת העישון.

GMG. מייקי לוי, מערכת וואלה!
״למעשנה לוקח כרבע שעה עד שהיא מגיעה לטמפרטורת היעד וניתן להתחיל לעשן את הבשרים״/מערכת וואלה!, מייקי לוי

ליהנות מכל העולמות: לעשן בשר בשטח וגם בבית

בשורה התחתונה, מדובר במעשנה שהיא מושלמת למי שאוהב לטייל בשטח או אפילו מעשן בשרים בבית אבל לא בכמויות גדולות. מצד אחד היא מוגבלת מבחינת השטח עישון, ומנגד היא קומפקטית, לא תופסת מקום ומאפשרת ניוד ואפילו שימוש דרך מצת הרכב. היא עולה 3,000 ש"ח אצל היבואן הרשמי כרמל דיירקט שמספק 3 שנות אחריות, ושירות שראוי לשבח. אם אתם חדשים בתחום העישון או וותיקים אך נמאס לכם להתעסק עם מעשנת פחמים, ה-Davy Crockett מספקת את השילוב המושלם של כל העולמות: ניידות, תוצר ברמה גבוהה ומוצר איכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully