וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמעו בדיחה: גנץ הציל את המדינה": הרשת מגיבה לנאומים של חולדאי וגנץ

ראש עיריית תל אביב הודיע רשמית על כניסתו לפוליטיקה הארצית, והצהיר כי ינסה לייצר קואליציה רחבה עם ייצוג של כלל המגזרים. במקביל, נאם גם יו"ר כחול לבן בני גנץ, והכריז כי ימשיך להתמודד בראשות כחול לבן בבחירות הקרובות. הרשת הגיבה ואספנו את התגובות הטובות ביותר

בווידאו: חולדאי מודיע על הקמת מפלגה חדשה יחד עם ניסנקורן/עריכה: עמית שמחה

יו"ר כחול לבן בני גנץ, הכריז הערב (שלישי) כי החליט להמשיך להתמודד בראשות כחול לבן בבחירות הקרובות, על אף המשבר הפנימי במפלגה, והודיע כי היא תהיה חלק מברית גדולה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר הבחירות. הוא טען כי בזכות מפלגתו נתניהו יסיים את דרכו הפוליטית, וכינה זאת "ההישג הגדול ביותר של כחול לבן", שלדבריו "הצילה את המדינה".

בהמשך דבריו, הדף יו"ר כחול לבן את הביקורות נגדו. "השמיעו לי את המושג מתאבד פוליטי - לא עניין אותי אז ולא היום, אך ורק מדינת ישראל עומדת מול עיניי", אמר, וטען כי "בחודש מאי היו שלוש חלופות פוליטיות - המשך שלטון נתניהו עם שני ח"כים מהימין שיצטרפו אליו, או ממשלת מעבר בראשותו".

במקביל, נאם גם ראש העיר תל אביב - יפו רון חולדאי והודיע על הקמת מפלגת "הישראלים" בראשותו, שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. הוא תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו והפנה אצבע מאשימה גם אל יריביו האחרים, והצהיר כי ינסה להקים קואליציה רחבה. ניסנקורן, שהודיע מוקדם יותר היום על הצטרפותו למפלגה, הסביר כי הסיבה לעזיבת כחול לבן הייתה התרחקותה מתפיסת עולמו.

בפתח דבריו, אמר חולדאי כי "התרגלנו לקלקול, לפילוג, לשקר, לקומבינה ולשחיתות. אני מסרב להתרגל - כמשרת ציבור 50 שנה אני אומר לכם: לא נתרגל לראש ממשלה עם כתבי אישום, לא נתרגל למיליון מובטלים. החלטתי שאינני יכול עוד לעמוד מנגד. לא אשתוק, כי ארצי שינתה את פניה".

הרשת הגיבה, ואספנו את התגובות הטובות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully