וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-AirPods Max הגיעו לישראל וכבר אזלו מהמלאי

צחי הופמן, The Gadget Reviews

1.1.2021 / 12:04

ה-AirPods Max של אפל הגיעו סוף סוף לישראל ביבוא רשמי על-ידי הוט מובייל, פרטנר ודינמיקה וכבר אזלו מהמלאי, למרות המחיר הגבוה

AirPods Max/יח״צ

הוט מובייל ודינמיקה הן הרשתות הראשונות בארץ שמשיקות את האוזניות היוקרתיות של אפל - AirPods Max. הוט מובייל החלה בקמפיין אינטרנטי לאוזניות החדשות תחת תג מחיר של 2,500 ש"ח. המחיר שלהן בארה"ב עומד על 550 דולר, שזה 1,785 ש"ח לפני מיסים מקומיים. המחיר הגבוה של האוזניות לא עצר את משתמשי אפל בארץ וכבר עכשיו מופיעה באתר הודעה שהן אזלו מהמלאי.

מי שפחות הגזימו במחיר שלהן הן דינמיקה ופרטנר. רשת דינמיקה מציעה את האוזניות תחת תג מחיר של 1,999 ש"ח, המחיר הזול ביותר בישראל, ואילו פרטנר ב-2,150 ש"ח. אצל שתי הרשתות המוצר אזל כרגע מהמלאי.

ה-AirPods Max קיבלו ביקורות חיוביות מאוד אצל הסוקרים שלהן. האוזניות החדשות קיבלו עיצוב הייטקי ומגניב, אשר שונה מהמראה השמרני של חלק מהמתחרים. הקשת עצמה כוללת רשת המספקת אוורור לראש וגם מפחיתה את הלחץ. הקשת עשויה ממתכת אל חלד המספקת לה גמישות ונוחות, מה שגם מאפשר התאמה למגוון רחב של ראשים. הזרועות של הקשת הן טלסקופיות ונמתחות בצורה חלקה, כך שהן שומרות על ההתאמה הרצויה. הכריות עצמן עשויות קצף עם זיכרון, אשר מספק את התחושה הנעימה אשר גם אוטמת את המשתמש מהסביבה החיצונית.

ה-AirPods Max כוללות את הכתר הדיגיטלי הקיים בשעונים של אפל, עבור השליטה בווליום והשליטה בשירים, המענה לשיחות והפעלת העוזרת הקולית סירי.

airpods max. יח״צ,
האוזניות של אפל נחתו בישראל וכבר אזלו מהמלאי/יח״צ

לאוזניות דרייברים של 40 מ"מ, אשר יוצרו על-ידי אפל, כך שהן יספקו צליל עשיר עם באס עמוק, צלילי מיד מדויקים, קריספיים ונקיים. ה-Airpods Max כוללות בכל אחת מהכריות שבב H1 של אפל המספק אקולייזר אדפטיבי אשר מודד את הצליל ואטימת כריות האוזניים, כך שתתבצע התאמה של צלילי המיד בזמן אמת. כמו כן, השבב מציע טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית (ANC), מצב שקיפות וגם שמע מרחבי (Spatial Audio) - האוזניות מנטרות את מיקום הראש במטרה להציע צליל היקפי.

זמן הסוללה של ה-Airpods Max עומד על 20 שעות. ערכת האוזניות גם כולל כיסוי חכם, אשר מכניס את האוזניות למצב חיסכון בסוללה.

פורסם לראשונה ב- The Gadget Review

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully