וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחזמר רטטוי": זה התחיל בטיקטוק והפך למחזמר בברודווי

זה התחיל מסרטון מחווה בטיקטוק של מורה בת 26 מניו יורק, לעכבר בסרט "רטטוי" והפך למחזמר בברודווי: אמילי ג'ייקובסון העלתה סרטון קצר שזכה לשיתוף על ידי שני משפיענים. זמן קצר אחר כך, חברת הפקות אמריקנית לקחה על עצמה להפיק את "מחזה טיקטוק" הראשון

צילום מסך

מה קורה כשמעריצי הסרט "רטטוי" התגעגעו לסרט, והעלו ביצועים לרשת החברתית "טיקטוק"? נוצר המחזמר "TikTok Ratatouille" שזכה לכינוי "Ratatouiscal". המחזמר שעלה בברודווי ב-1 בינואר וזמין ל-72 שעות בלבד, כבר הספיק למכור כרטיסים בשוי של מעל למיליון דולר. חלק מההכנסות הועברו לקרן למען השחקנים, התומכת באמנים ועובדי תעשיית הבידור.

הטרנד התחיל מאמילי ג'ייקבוסון, מורה בת 26 מניו יורק שפרסמה בטיקטוק סרטון קצר ומשעשע אודות אהבתה לרמי, עם קולות יחודיים. "רמי הרטטוי, העכבר של חלומותיי, אני משבחת אותך, הטטוי שלי. הלווי והעולם יזכור את שמך". זמן קצר אחרי שפרסמה את הפוסט, זכתה לשיתופים של שני משפיענים פופולריים בטיקטוק, שהפכו את הסרטון של ג'ייקובסון לפופולרי במיוחד, וזה שבזכותו רעיון המחזמר צבר תאוצה.

זמן קצר אחרי שסרטוני המעריצים עלו לפלטפורמה, חברת Seaview הפקות הודיעה כי תפיק את המחזמר בשיתוף עם TikTok, כשדיסני ופיקסאר נתנו את ברכתם. המופע זכה לכמה מהכוכבים הגדולים בברודווי שביצעו את השירים לרבות וויין בריידי, אנדרו בארת פלדמן, אשלי פארק, קווין צ'מברלין, ועוד. תמזורת ברודווי "סינפונייטה" הצטרפה גם היא למחזמר.

המחזמר רטטוי. צילום מסך, צילום מסך
זה התחיל בתור סרטון מחווה של מורה בת 26 מניו יורק/צילום מסך, צילום מסך

"דרך החיים של העכברוש" ו-"רטטוי טנגו" שיצר בלייק רוז הטיקטוקר, נכנסו למחזמר. אז אולי לא הייתה למחזמר את כל הזוהר של הפקת ברודווי יוקרתית, אבל בעולם מסקרים בהתלהבות רבה את המחזמר. המבקר של לוס אנג'לס טיימס אמר "ההצגה עשויה לסמן דרך חדשה קדימה לתיאטרון המוסיקלי, מבלי ששומרי הסף ימנעו מכישרון חדש את ההזדמנות שלהם לזרוח". "בשיא המגפה, בזמן שברודווי נותר סגור, התעוררה תופעה מלבם ומחשבותיהם של מיליוני טיקטוקרים: המחזמר החדש "רטטוי". ברודווי צופה במה שהדור הצעיר עשה, ואירוע זה מספק הזדמנות של פעם בחיים לרתום את היצירתיות יוצאת הדופן הזו ולגבש את האנרגיה שמאחורי הרגע הוויראלי כדי ליצור תגובה בלתי צפויה וחסרת תקדים, נקודת ציון דרך", אמרו בחברת SeaView הפקות.

  • עוד באותו נושא:
  • ברודווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully