וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום השנה האזרחית החדשה: "היום העמוס אי פעם בווטסאפ"

על רקע הסגרים ברחבי העולם והעלייה בתחלואה, את חגיגות השנה האזרחית של שנת 2021, האזרחים בעולם ביצעו מהבית. אז איך בכל זאת חגגו? נראה שבעזרת ווטסאפ ושירותי פייסבוק הנוספים. פייסבוק חושפת כמה חיבורים עשתה בערב השנה האזרחית החדשה

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

ווטסאפ חוותה את היום העמוס ביותר אי פעם לשיחות קוליות ווידאו במהלך ערב ראש השנה האזרחית, כשהיא מדווחת על מעל ל-1.4 מיליארד חיבורים שביצעה במהלך אותה יממה. פייסבוק שמחזיקה בבעלות ווטסאפ, מסה גם כי חלה עלייה בשירותים האחרים, לרבות שיחות וידאו קבוצתיות במסנג'ר ושידורים חיים באינסטגרם. מגיפת הקורונה הובילה לסגרים בכל העולם, כשחגיגות השנה החדשה נעשו בצורה מוגבלת אם בכלל. ברשת החברתית מסרו כי נרשמה עלייה משמעותית בשיחות הווידאו בזמן המגפה, אך השיא היה במהלך חגיגות השנה החדשה.

עוד פייסבוק חשפה כי בערב ראש השנה האזרחית, נרשם גידול של פי שניים בשיחות וידאו בפלטפורמת פייסבוק מסנג'ר. עוד נרשמו 55 מיליון שידורים חיים בפייסבוק ובאינסטגרם. מנהלת התוכנית הטכנית של פייסבוק, קייטלין באנפורד, אמרה שלפני הנגיף, נרשמו גידולים בשליחה של תמונות, הודעות וסרטונים במהלך ערב ראש השנה האזרחית. "עם זאת, במרץ 2020, הימים הראשונים של המגפה, הניבו גידול משמעותי בהיקפי השימוש. השנה ערב השנה החדשה היה נראה שונה מכל מה שהכרנו, והיו לנו צוותי הנדסה באפליקציות פייסבוק, מוכנים לתמוך בכל נושא, כך שהעולם יוכל לחגוג מרחוק את שנת 2021".

ווטסאפ. ShutterStock
היום העמוס ביותר בווטסאפ: ערב השנה האזרחית החדשה/ShutterStock

הדיווח של פייסבוק מגיע על רקע הפסקת התמיכה בגרסת iOS 9 ומטה, כלומר כל דגמי האייפון 4 ומטה יפסיקו ליהנות מתמיכה בווטסאפ. המהלך להפסקת התמיכה במכשירים ישנים היא טקטיקה קבועה של מפתחי אפליקציות, כשהמטרה הינה לפנות משאבים, כך שיוכלו להתמקד בשיפור המוצר עבור המשתמשים עם סמארטפונים חדשים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully