וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב גם בישראל? נטפליקס מעלה מחירים בבריטניה

אחרי שהעלתה את המחירים לפני שנתיים, כעת נטפליקס מעדכנת את המחירים שנית: ענקית הסטרימינג הודיעה כי תעלה מחירים ותייקר את השירות בעד 2 ליש"ט לחבילה היקרה ביותר בבריטניה. האם נראה העלאה דומה גם במדינות נוספות בעולם לרבות ישראל?

נטפליקס/צילום מסך

העלאת המחירים השניים בשנתיים האחרונות: ענקית הסטרימינג נטפליקס מעלה את המחירים עבור שירות הסטרימינג הפופולרי בבריטניה. מחיר החבילה הסטנדרטית יעלה מ-8.99 ליש"ט ל-9.99 ליש"ט. חבילת הפרימיום תתייקר ב-2 ליש"ט, כשהיא תעלה מ-11.99 ליש"ט ל-13.99 ליש"ט. עם זאת, החבילה הבסיסית לא תתייקר ומחירה יעמוד על 5.99 ליש"ט.

"השנה אנחנו מבזבזים מעל למיליאד דולר (כ-736 ליש"ט) עבור תכנים מקומיים בבריטניה, לרבות סרטים מקומיים, סדרות וסרטי דוקומנטריים, שיעזרו לאלפי משרות חדשות מקומיות. השינוי במחיר משקף השקעה גדולה שעשינו עבור הסדרות והסרטים החדשים, וגם שיפורים עבור המוצר", מסרו בנטפליקס על רקע העלאה במחירים.

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
מעלה מחירים בבריטניה. האם בקרוב גם בישראל?/ShutterStock

נטפליקס ביצעה בעבר ניסוי בישראל שבו הציעה חבילות יקרות ורזות יותר, כשבחבילת הפרימיום הציעה איכות אודיו גבוהה יותר. החבילות היו זמינות למי שנרשם לנטפליקס דרך המחשב ולא דרך הסמארטפון, כשימים אחרי שדיווחנו על הניסוי, הוא הוסר מהאתר. התמחור של נטפליקס נועד כדי למשוך משתמשים, אך לא נועד כדי להביא את החברה לרווחיות המתבקשת. מצד אחד החברה מוציאה מיליארדי דולרים עבור התכנים ומהצד השני בספק אם היא מצליחה להחזיר את ההשקעות האלו, מה שהופך אותה לחברה שמפסידה מדי שנה.

שירות הסטרימינג הפופולרי רשם זינוק במספר המנויים בזמן המגפה, כשבשלושה חודשים בלבד בשנת 2020, הצטרפו 16 מיליון מנויים חדשים. גם המתחרים של נטפליקס בחרו להעלות מחירים, כששירות דיסני פלוס העלה את המחיר ב-2 ליש"ט.

האם נראה את העלאה במחירים גם בישראל? העלאת המחירים האחונה של נטפליקס בישראל התבצעה במהלך יוני 2019, בסמוך להעלאת המחירים שהייתה בבריטניה לפני שנתיים. המחיר עלה ב-3 ש"ח ועד ל-11 ש"ח (תלוי חבילה), מה שמשקף העלאה של 22% במחירי החבילות. בשלב זה נטפליקס לא הודיעה האם ההתייקרות תהיה בשאר העולם, לרבות ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully