וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיע ל-Gett וההפתעה שתכננו לפני הקורונה: מארק און, מנכ"ל Gett בשיחה

8.1.2021 / 8:44

במהלך 7 שנות כהונתו כמנכ"ל Gett ישראל, הפך מארק את Gett לאפליקציה המובילה והמשמעותית בתחום ה-Mobility. בפודקאסט הראשון של וואלה! טק, און חושף כמה סודות שלא ידעתם על החברה, עליו וכיצד הגיע אל החברה. האזינו לפרק הראשון והחגיגי של הפודקאסט

במהלך 7 שנות כהונתו כמנכ"ל Gett ישראל, הפך מארק את Gett לאפליקציה המובילה והמשמעותית בתחום ה-Mobility ובמקביל גם הרחיב את תחומי פעילות החברה לעולמות המשלוחים והתחבורה השיתופית החכמים בישראל. בפודקאסט הראשון של "טק-טוק", מארק און, מנכ"ל החברה, מספר ומשתף על אתגרי הקורונה, כיצד הגיע לחברה, איך קיבל את הודעת מינויו כמנכ"ל וסוד שלא ידעו: החברה נערכה לעבודה מהבית עוד חצי שנה לפני הקורונה. האזינו לשיחה המלאה עם מארק און.

"אגלה לך סוד: התכנון לעבוד מהבית היה צריך לצאת לידי ביצוע חצי שנה לפני הקורונה"

"אגלה לך סוד קטן שאני חושב שלא כולם מכירים אותו בתוך החברה, אבל התכנון לעבוד מהבית, ב-Gett, היה צריך לצאת לידי ביצוע חצי שנה לפני הקורונה. זו אמירה חזקה. התכוננו לעשות את זה, אבל החשש היה מהתגובה. אנשים לא רגילים לעשות שינוי. רצינו לייצר מראש גמישות, שהעובד יכול לעבוד מהבית, מהמשרד, חמישה ימים או ארבעה ימים - איך שאתה רוצה", סיפר און.

"תוכל לקבל מה שבא לך, ואתה תבחר. רוצה לעבור ליוון ולהמשיך לעבוד? אתה יכול. יצרנו בתוך Gett פרויקט בשם Gett flexi, והוא לוקח את כל העבודה מהבית, הוא מתבסס על ספר של 4,000 עמודים שכתבנו, ושלב אחרי שלב, עקב לצד אגודל, לעשות סקרים, לראות מה אפשר לשפר - לדאוג שהגרעין שלנו ישמר", סיכם מארק און, מנכ"ל Gett.

האזינו לפודקאסט הראשון והחגיגי.

  • עוד באותו נושא:
  • Gett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully